niedziela, 24 marca 2024

Moje ufoki u Splocika

Po perypetiach rodzinno zdrowotnych przychodzę dzisiaj z moimi chustami i obie dodaje do swojej zabawy " Coś prostego" i "Rękodzieło i przysłowia, albo"

                                     


 

 Kolejny mój ufok to kolejna AserKa(klik). Po premierze miałam zamówienia na 2 kolejne i to w identycznym kolorycie i tak zastanawiałam się czy pokazać ją na blogu, ale co tam, niech jest;) Zimowy anturaż niezbyt mi wyszedł, ale nie powtórzę tych zdjęć, oby😉


 

Tak samo jak Filigranowa(klik)-bardzo podobny( ten jest bardziej  morelowy) kolor i skład.




 

Jak widzicie, u mnie ufoki tylko z tytułu i z racji braku weny pisania postów, ale jak to mówią " Co sie odwlecze............." 

 Wszystkie moje prace dodaję również do Splocika i Jej zabawy "Rękodzieło i przysłowia albo"

1. Przysłowie 
Nie z każdego drzewa można zrobić flet.

2. Cytat 
Kobiety przypominają krawcowe: "szyją grubymi nićmi", "haftują", a czasem "robią z igły - widły". - Magdalena Samozwaniec

Mam nadzieję, że Splocik zaliczy  ale wybrałam wyrazy:  kobiety, grubymi nićmi ( wełna), robią i igły, wszak często druty nazywa się igłami, a dzianie szyciem ( przez laików oczywiście) 

Dziękuję za wszystkie komentarze i miłej niedzieli Wam życzę

 





21 komentarzy:

  1. Twoje chusty są rewelacyjne :)
    Przechrzciłaś mnie, ale rozumiem, że to literówka niezamierzona. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam już poprawiłam. Coś mi ostatnio łapek szwankuje i musiało się nie wbić albo ja za szybko pisałam i pominęłam? Nie wiem , ale wiem że na Twoje oko można liczyć

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne obie chusty choć ja zdecydowanie wolę dziergać ażurowe. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieła sztuki Renatko, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusty przepięknie się prezentują :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkim grzechem byłoby nie dokończyć takich pięknych chust. W oko wpadła mi szczególnie Asterka. Zestaw kolorów bardzo atrakcyjny i wzory pięknie ze sobą korelują🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Obydwie chusty wyjątkowe i piękne, dobrze, że je dokończyłaś. Cieszą oczy i poczucie estetyki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu, wiesz, że podziwiam Twoje chusty niezmiennie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje drutowe chusty zawsze są świetne, aczkolwiek chusty kojarzą się z szydełkiem to takiej na drutach nie mam muszę se jakąś wydziergać, Fajnie że dzięki nim udało Ci się zaliczyć dwie zabawy !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykłe są! Ta filigranowa w tym wydaniu wygląda jakby spłynęła z obłoków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają te Twoje chusty. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Asterka jest piękna, a Filigranowa wygląda jak obłok mgły wokół manekina.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe chusty! Asterka wygląda niesamowicie. Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe chusty, jesteś mistrzynią, Reniu!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super chusty, szczególnie filigranowa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne obie chusty, chociaż osobiście wolę takie ażurowe :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne chusty. Każda inna, każda fajna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Chusty są przepiękne, nie umiem wybrać która najładniejsza ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)