niedziela, 10 marca 2024

Coś prostego i mojego i ufokowego;)

 Dawno nie pokazywałam czegoś co zrobiłam dla siebie, a przecież i ja w czymś chodzić u muszę;) co prawda te sweterki które robię służą mi latami, ale kto nie lubi mieć czegoś nowego niech podniesie ręka- ja nie podniosę, bo lubię;) szczegóły tutaj(klik)


 

 
Ufokowy, bo zrobiłam go jakoś w październiku, ale zostawiłam go sobie na wiosnę, dlatego dzisiaj jest jego premiera

Mój kolor i  mój fason:)  lubię luźne i puchate sweterki. Mnie wełna raczej nie podgryza, a ten zestaw wyjątkowo mi spasował. Będzie zapewne następny, ale piórkowy. Będzie, wełna jest, ale czasu brak. 

Waży 375 g . Zrobiony jest z Alpaki   plus Kid Silk - obie wełny z Dropsa, na dr nr 5 ( to tak, gdybym chciała powtórzyć;)

 i na koniec moje krokusowe pole w makro wymiarach;)



Kochane dziękuje za Waszą obecność na blogu i komentarze :)

Miłej niedzieli Wam życzę i spokojnego tygodnia:)

21 komentarzy:

  1. I mnie podoba się ta kolorystyka swetra. Widzę, że do Was wiosna zawitała już na dobre. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek wydziergałaś, Reniu. Podoba mi się choć kolor zupełnie nie mój. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter jest ŚWIETNY! :) a krokusy po prostu zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, sweter jest przepiękny, a krokusy wyglądają bajecznie, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny sweterek, no i niebieski. Do tego luźny - kolejny plus.
    Buziaczki, Reniu - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  6. Sweter super, lubię dziergać na grubych drutach, i też by mi się ten sweterek podobał, ale póki co mogę go tylko podziwiać bo ja z tych co wełna i jej domieszki mnie gryzą.
    Krokusy masz cudne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. No to mamy prawie takie same sweterki... Bo ten mój jest dość luźny - na zdjęciu opasałam się nim więc wygląda na bardziej dopasowany. Bardzo ładny sweterek sobie zrobiłaś - ja też bardzo lubię ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały! I idealnie wygląda w zestawieniu z jeansem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny fason i super cały sweterek :) A krokusy wyglądają rewelacyjnie ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny sweterek i do tego w moim ulubionym kolorze☺️☺️ Krokusy też piękne, czuć wiosnę ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  11. Niebieski sweterek, czyli sweterek w najpięknieszym kolorze świata. W dodatku z jakże szlachetnego materiału.
    Krokusy porozlazily mi się po całym ogródku, tak, że trudno sprzątać.
    Jedne przekwitają, inne zaczynają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny jest i jeszcze w moim ulubionym ciuchowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sweter!
    Ach, ten kolor... :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolor blue jeans jest też moim ulubionym. Sweterek wygląda wspaniale. Szkoda, że nie potrafię dziergać, no ale jakoś muszę z tym żyć. Tym bardziej Cię podziwiam, ze sama nie umiałabym sprawić sobie takiego :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne krokusy :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super sweter; razem z kurtką idealnie do siebie pasują kolorystycznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny sweterek i piękny kolorek, a krokusy zachwycające:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej jak pięknie to wyglad Reniu, gratuluję!!! A krokusy śliczności!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny sweterek tylko pomarzyć o takim - uroczy kolorek :) łąl a ja sadze chucham i dmucham, a u mnie taka łączka krokusowa nie chce rosnąć - prześliczne :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)