niedziela, 10 września 2023

AsterKa

 Asterka to nowa chusta- nie ażurowa, choć dziurki są :) większość to wzór francuski, ale........

zawsze jest jakieś ale;) wzór dla średnio zaawansowanych i zaawansowanych- niby nie trudny, ale trzeba się skupić i trzeba uważać, choć nawet przy błędzie można uniknąć  prucia. Trochę intuicji i można wyjść z opresji;)

Wykorzystałam dwa wzory- ogólnie znane i dostępne w sieci, ale żeby nie było tak prosto wprowadziłam trochę swoich pomysłów. 







 Mam nadzieję że Wam się spodoba, bo turnus co prawda się odbył, ale koszty przekroczyły to co do tej pory nazbierałyśmy i działamy dalej, żeby móc opłacić rehabilitację.

 Działamy, bo Lila postanowiła spróbować swoich sił w rękodziele i szukamy dla niej technik, bo jak na razie, wszystkie znane mi techniki odpadają. 

Jak to mówią- pożyjemy, zobaczymy;)

Jak zwykle wzór dostępny na Charytatywni Allegro (klik) Przez 7 dni w promocyjnej cenie 22 zł, 

Jak zwykle cała kasa idzie na rehabilitację i potrzeby Lili.

I jak zawsze jesteśmy wdzięczne wszystkim nas wspierającym- dziękujemy z całego serducha:)

Na Charytatywni Allegro mamy nowy link- z ubiegłego roku wygasł i trzeba było utworzyć nową stronę.

podglądam filmiki różnych fotografów w sieci i to moja próba, no musiałam spróbować, a co;) oczywiście w roli głównej aster, kolorystycznie pasujący do chusty

W testach wzięły udział

Manufaktura As

             Brak dostępnego opisu zdjęcia.

   Katarzyna Grota-Kuropatwa

 

Violetta Dymińska 

    Brak dostępnego opisu zdjęcia.


Poza tym chustę dodaje do zabawy "Rękodzieło i przysłowia" u Splocika

WRZESIEŃ:

- przysłowie:
1. Gdy wrzesień bez deszczów będzie, w zimie wiatru pełno wszędzie.

- cytat:
2. Nie bądź w swoich działaniach zbyt bojaźliwy i wybredny. Całe życie to jeden wielki eksperyment. Im więcej będziesz eksperymentować, tym lepiej.  - Ralph Waldo Emerson

Wybrałam wyrazy eksperyment i w zimie:) chusta na zimę i eksperyment- nowy wzór, często jest jednym wielkim eksperymentem;)

Buziaki przesyłami i spokojnego, słonecznego  tygodnia Wam życzymy

15 komentarzy:

  1. Reniu, chusta po prostu cudna, zresztą cóż innego można o Twoich chustach powiedzieć?
    Zdjęcie bardzo intrygujące.
    Wierzę, że Lila odnajdzie swoją ulubioną technikę rękodzielniczą.
    Uściski dla Was.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta bajeczna, bardzo mi się podoba.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta jest piękna, bardzo oryginalna. A może lila robiłaby coś (breloczki, zawieszki itp. + koraliki) z korka?

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie prezentuje się ta chusta :D Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chusta naprawdę bardzo mi się podoba. Jest inna niż wszystkie, jakie dotąd oglądałam dzięki kontrastom zwartej i luźnej, ażurowej roboty. Powodzenia w rękodzielniczych planach Lili :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta nowa chusta, niestety ostatnio bliżej mi do szydełka niż do drutów, ale fajnie że i na druty powstają super projekty !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjna chusta!!! Podziwiam!!!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna chusta ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna chusta i wzór i kolorystyka. :)
    Druty jednak muszą poleżeć, a poza tym nie mam w tej chwili zapotrzebowania.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękności, podziwiam wciąż Reniu Twoja miłość do drutów... tworzycie świetny duet !

    OdpowiedzUsuń
  11. Chusta super :) a to artystyczne zdjęcie przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świętna chusta, z pewnością przyda się w zimie ;-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chusta bajeczna i oryginalna 😀🙂

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)