sobota, 30 marca 2024

Małe dekorację na Wielkanoc

          


 Kochani, Wesołego Alleluja! 

Radosnych, zdrowych, pogodnych Świąt Wielkanocnych,

pełnych wiary, nadziei i miłości.

Wiosennego nastroju w rodzinnym gronie życzymy wszystkim odwiedzającym blog, a ostatnio jest Was bardzo, bardzo dużo i mam nadzieję, że te spamy w końcu się znudzą:) 

Oprócz życzeń mam jeszcze mały stroik do pokazania. Mamy okrągły stół, który nam starcza, jednak przy takich większych spotkaniach zawsze jest na nim mało miejsca, dlatego wszystkie stroiki robię w pionie;) 

 

Mam nadzieję, że Splocik(klik) uzna jako "Małą dekorację" na moje usprawiedliwienie dodam tylko , że żonkile sadziłam sama w drugiej połowie stycznia, i znowu za wcześnie







Jeszcze nie wiem która wersja zostanie- baranek czy kwoka? jutro zobaczymy, a w tej chwili życzę wam jeszcze raz  Wesołego Alleluja:)
 



                                                      

16 komentarzy:

  1. Dziękuję Reniu. Tobie i Twoim bliskim również życzę wesołych Świąt Wielkanocnych,
    smacznego jajka oraz szalonego i wyjątkowo mokrego Śmigusa Dyngusa.
    Piękne dekoracje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Żonkilki na wielkanocnym stole to najpiękniejsza dekoracja, jak ja kocham te śmiejące się, lekuchne żółcie!
    Zdrowych i wesołych świąt, niech ta wiosenna pora doda mnóstwo sił i energii do dalszego działania!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna dekoracja, zdrowych i wesołych świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna świąteczna dekoracja :) Tak samo życzę zdrowych, spokojnych Świąt Wielkiej Nocy :) Wesołego Alleluja! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a beautiful display and composition! Love it.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna dekoracja świątecznego stołu, a dla Ciebie i bliskich wokół niego zgromadzonych najlepsze życzenia składam

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za życzenia i Tobie życzę dobrych i spokojnych Świąt. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przygotowując galerię marcową brakowało mi Twojego zgłoszenia, ale olśniło mnie, że przecież składając Ci życzenia widziałam dekoracyjne stroiki i banerek.
      Nie byłam pewna czy napisałam, że zabieram fotkę, więc poczekałam do publikacji komentarzy.
      Teraz wróciłam, i okazało się, że przeczucie mnie nie zawiodło.
      Zatem, dodaję, że Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu marca.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Jakie śliczne dekoracje. Zwłaszcza ten baranek symbolizujący Zmartwychwstałego Pana. Dziękuję Reniu za życzenia. I ja Tobie życzę wiele radości z okazji świąt. A zarazem, niech będą one spokojne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna dekoracja☺️☺️ Wesołych Świąt ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych Świąt ☺️ samym miłych chwil spędzonych w rodzinnym gronie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego wiosennego:) żonkile piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stroik, w obu wersjach :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne wiosenne dekoracje. Żonkile ślicznie zakwitły idealnie w czasie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)