piątek, 1 marca 2024

Coś prostego - marzec

 Kolejny miesiąc naszej zabawy będzie miesiącem porządkowym. 


 

Wiosna, wiosenne/ świąteczne  porządki itd i pomyślałam że warto wrócić do tego co było, ale nie skończonego, odłożonego na później. Ale wiem, że nie wszyscy mają ufoki w swoich zakamarkach tak jak ja.  Nie mam, bo jeżeli coś mi nie pasuję to od razu pruje. Dlatego możecie pokazać swoje ukończone prace, które jeszcze nie były zaprezentowane światu, a którymi warto się pochwalić?

Jak widać na ten miesiąc jest inny baner, który możecie zamienić lub tylko  umieścić w poście.

Właściwie na każdy miesiąc będzie inny baner, bo tematy mi się rozmnożyły;)


I jeszcze jedna informacja.

Jeżeli nie macie nic co z ufokami mogłoby się kojarzyć to pokazujecie każdą pracę jaką zrobicie pod banerkiem "Coś prostego". Pamiętajmy, że to tylko zabawa i choć dla nas może być to trudne, dla wprawionej rękodzielniczki to zupełnie proste i każda praca będzie mile widziana

Galeria naszych lutowych prac jest tutaj(klik) jak zwykle zachęcam do oglądania i odwiedzania, tym bardziej , że mamy świeżynkę w naszym gronie z bloga "Anilinowe pasje", Pokażmy naszą blogową solidarność i  że jest mile widziana ;)


1/MałgosiaX

                                      

                                      

2/Motylek

                

3/Urszula97

                                                          

4/ Agatka

                                            

5/DankaM

     

6/ Hawwa57


7/ AniaI 

 

8/Hawwa57 

                                   

 9/ Majalena

                                 

 10/ Elunia

                                 

 11/ Splocik

                                            

12/Majalena

                                             

13/ barbaratoja  - na blogu znajdziecie więcej ślicznych kartek przygotowanych przez Basie:)

                                                 

14/ Szydełkowanie i quilling

                                          

 15/Violka

                           https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEidYJgmrM3qN3XQCij9zLO7MLVG_BY_Enoky0JX1chO0HwpcNnRYuqDb4-lFGlhJ9bGz0Hzl8gmUL300WHZtnAcCA884X5iQVG-AxYyHHhd3FWEcpVy5cf-yPfgIvGebsGGOn0ORDjcFYAH85Nmejb19SYD8YSc-OdgEkeNJkZoXluS-sCW0uV-aXMjZbj4/s4128/stan%20na%2001.01.24%20r%20%284%29.jpg

 16/Anetta (Jemiołowo)

                                

17/BeataT

                                                   

18/Joasia&art 

                                           

 19/ Czarna Dama

                                                                           

 20/reaszka

                              

21/Anilina Anna

                                                         

22/ i moja 1 praca

23/i 2 post


 
 

.

18 komentarzy:

  1. Witajcie, bardzo dziękuję za tak miłe przyjęcie ☺️☺️ jest mi niezmiernie miło oglądać i podziwiać tak piękne i różnorodne pracę☺️☺️
    Ja akurat ufoki mam, więc ten temat będzie dla mnie łatwy do ogarnięcia ☺️☺️
    Pozdrawiam ciepło ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, post dodany późno więc żabki już dodać nie mogę, ale moja pracę z interpretacją dodaje tutaj ;);)
      https://anilinowepasje.blogspot.com/2024/04/rekodzieo-i-przysowia-albo2-cos.html
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Reniu,temat rewelacja, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno znajdzie się coś, może nie ufok, ale coś, co czeka na finał.
    Nawet mam już coś na myśli. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jednak ufoki się znalazły. :)
      Świetne prace pojawiają się w galerii. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Coś się znajdzie choć UFoków jako takich nie mam , ale myślę że jestem w tej chyba minimalnej części bo prawie wszyscy je mają więc temat jak najbardziej na czasie, tym bardziej że wiosna kojarzy się z porządkami właśnie. Chyba podobnie do Splocika mam coś na myśli.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu, fajny temat i bardzo motywujący.

    OdpowiedzUsuń
  6. No i super! Pierwszy raz w tym roku wyciągnę z kosza z robótkami moje Gerbery.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ufoków Ci u mnie dostatek, ale też bieżących projektów mnóstwo :) Nie wiem, czy dam radę, ale kibicować będę :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa tematyka bloga. Ja również jestem blogerką i zapraszam na moje recenzje książek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Galeria, choć niewielka, prezentuje się świetnie:) bardzo fajne prace!
    A zabawa z ufokami na pewno zmotywuje wiele osób:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziekuje Reniu. To zabieram się za wpis.. mam nadzieje że zdąże bo troche mi się nazbierało, ale chętnie dołącze do zabawy. Czyli ma to być coś prostego.. i coś co jest do wykończenia? tak? Na pewno coś wymyśle ;) Dziekuje za komentarz u mnie na blogu i odwiedziny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już jestem spowrotem ;) Zapraszam do siebie .

      Usuń
  11. Zainspirowalas mnie do wykonczeń.. ale jakos czasu brak na wszystko! No ale najwazniejsze ze jest motywacja. Wtzucilam drugi projekt ktory wciaz w procesie... ale juz niedlugo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, dziekuje za informacje.. faktycznie coś musiałam z linkami pokrecić.. ale chodzilo o ten ostatni wpis. Osiołek już ma oczka.. ale nie miałam dziś kiedy zrobic zdjęcia. Nadrobie to teraz na weekendzie. Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  12. Same wspaniałości przepiękne prace :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pracę widać w podsumowaniu. Każda praca inna. Pozdrawiam Reniu 😁

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)