środa, 26 października 2022

Filigranowa

 To najnowsza chusta





 

Projekt personalizowany i dla konkretnej osoby, ale mam nadzieję, ze spodoba sie i innym:)

Duża (212 cm szerokości i 110 cm wysokości) i bardzo ciepła, a przy tym bardzo lekka- moja waży tylko 130 g.

Choć chusta testerki Joli Jasińskiej-Siek (klik) waży tylko 97 g przy podobnych wymiarach.



Natomiast moja osobista Testerka Sąsiadka wydziergała pomniejszoną chustę, ale ważyła już 113 g- wszystko zależy od wykorzystanej włóczki.



Wzór trafił jeszcze do jednej Testerki, ale niestety sie rozchorowała. 

Ludwiczko wracaj do zdrowia 😘
Przez tydzień  PDF Filigranowej będzie w promocyjnej ceni -20% czyli 16 zł, potem 20 zł :)

Ps. Kochani. Filigranowa w formie PDF wystawiona jest na Allegro Charytatywni.(klik) 

Niestety wysyłka bezpośrednia jest nie możliwa(chyba, że ja coś źle robię) i pdf wysłać mogę na maila dlatego po zakupie proszę o kontakt na reanja1@gmail.com

Zapraszam i pozdrawiam:)

 

 


23 komentarze:

  1. Fajna ta Twoja chusta i choć od zawsze kocham ażury to się raczej nie skuszę. Po pierwsze jeszcze mam nie zrobioną jedną Twoją chustę na druty, po drugie wszystko co nie jest bawełną lub akrylem mnie gryzie.
    Ale ta filigranowa super wygląda, brawo Reniu świetny wzór zaprojektowałaś !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna. Moja ręka i plecy nabierają różnych kolorów po upadku, ale jeszcze bolą. Dobrze, że koniec roku się zbliża, to może ta okropna passa sie skończy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby. Dużo zdrówka raz jeszcze ( bo tego nigdy z wiele, prawda?:)

      Usuń
  3. Rewelacja. Piękna chusta i taka delikatna. Testerki tez sobie świetnie poradziły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, Twoja chusta jest przepiękna! Niestety chust nie noszę choć mi się podobają (jedną tylko w życiu zrobiłam). Na Twoją miło popatrzeć ... jest taka delikatna, lekka, puszysta, aż się cieplej robi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna, szkoda że ja w drutach taka cienka jestem 😢

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajeczna mgielka, wszystkie cudnie wykonane.Dla mnie to wyższa Szkoła jazdy, słaba jestem w ażurach
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna chusta - ta jej lekkość jest widoczna na zdjęciach i zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna! Wygląda bardzo delikatnie i elegancko.
    Pozdrawiam, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna chusta, no i piękny wzór. :)
    Testerki spisały się wspaniale. :)
    Ludwice życzę powrotu do sprawności i zdrowia. :)
    Widać z tych informacji, jak wiele zależy od włóczki - i wygląd, i wielkość, i ciężar.
    Żal, że nie mogę robić takich większych formatów, ale chociaż podziwiać mogę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie delikatna Filigranowa. Chętnie przygarnę wzór, ale z braku czasu w późniejszym terminie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobry wieczór.
    Przepiękna jest ta chusta. Czy wzór jest może u Pani do kupienia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry wieczór. Tak wzór można zakupić u mnie. Proszę o kontakt na reanja1@gmai.com

      Usuń
  12. Piękna chusta i delikatna jak mgiełka. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna chusta! W obu wersjach, i tej bardziej i tej mniej puchatej! Brawo dla testerek, ale przede wszystkim dla Projektantki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczności !!! Nie mogę się napatrzyć :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O rety, jaka piękna chusta!!:) a sesja zdjęciowa fantastyczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. CUDO !
    Nie mogłam oderwać oczu od zdjęć - chusta cudna !!

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy takie cudo może się komuś nie spodobać?!
    Świetny wzór! Życzę dobrej sprzedaży!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)