niedziela, 7 stycznia 2024

Podsumowania grudniowych zabaw

 Kochane to już ostatnie podsumowanie zabaw w tej formie. Kolejne z zabawy "Coś prostego" będą (wzorem Splocika) pod postami z danego miesiąca. Żaba znika po pewnym czasie, a lubię, gdy pozostaje ślad po Waszych pracach na moim blogu.



 

Pierwsze prace z "Rękodzieła i Anagramów"

1/Elunia tutaj   należą się moje gorące podziękowania i podziw za wykorzystanie wszystkich wytycznych w każdym miesiącu :) Brawo

 

2/Violka

                              

3/Szydełkowanie i Quilling 

                                              

4/Urszula97

                                                  

5/Splocik - tutaj również należą się moje gorące podziękowania i podziw za wykorzystanie wszystkich wytycznych w każdym miesiącu :) Brawo

                            

6/Violka - no kochana CUDNA PRACA! podziwiam za cierpliwość;) (Violu sprawdź proszę czy mój komentarz nie wpadł do spamu, bo coś dziwnego dzieje się u Ciebie i nie mogę się ani zalogować, ani wysłać komentarza)

                                              


7/MałgosiaX - na blogu jest o wiele więcej pięknych karteczek, zajrzyjcie koniecznie

                               

8/i moja praca

                        


Link Party -podsumowanie grudnia

1/ Splocik

                                                                      

2/Splocik

                                  

3/Ania Iwańska

                                 

4/Szydełkowanie i quilling

                                          

5/BeataT

                                              

6/Haft i Patchwork 

                                      

7/ MałgosiaX - jest więcej kartek i d tej zabawy- zajrzyjcie koniecznie:)

                             

8/Urszula 97 - na blogu ma więcej smakowitych ciast i ciasteczek , zaglądnijcie, jeżeli nie byłyście;)

                                              

 9/ Ewa Kalisz Kleszczyńska

                                              

10/  i moje prace

                                    

          Kochane jeszcze raz dziękuje za wasz udział w zabawach  w ubiegłym roku i zapraszam do kolejnej zabawy "Coś prostego"(klik)          Dziękuję również za komentarze, które inspirują, wspierają i motywują do dalszej pracy , dzięki której się rozwijamy i trwamy w naszym blogowym świecie.

Dla wszystkich do których nie dotarłam  życzenia przesyłam i niech sie Wam i nam wiedzie w zdrowiu i spokoju

                                                Do Siego Roku:)         

16 komentarzy:

  1. A moje ciasteczka były praca na grudzień.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. były w poprzednim miesiącu, ale dołożyłam i tutaj;)

      Usuń
  3. Reniu serdecznie dziękuję za organizację zabaw w ubiegłym roku i oczywiście dalej bawię się z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, dziękuję za wspólną zabawę i podsumowanie - uwielbiam oglądać te śliczne prace w jednym miejscu.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aha, co do komentarzy u mnie. Masz rację coś się dzieje, bo spora część z nich wpada do spamu, dotyczy to też takich opublikowanych i 10 lat temu. Od czasu do czasu publikuję Wasze komentarze, ale nie robię tego systematycznie - muszę to zmienić.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace. Zaglądam i kibicuję:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam Reniu, chyba ja coś pokręciłam w zabkach, 2 bombki mi brakują ale już tak zostaw jak jest bo szkoda czasu a w tym czasie można coś podziergac, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla dziewczyn za udział w zabawach i to podsumowanie. Piękne prace powstały w grudniu i u Ciebie i u dziewczyn. Nowy Rok mam nadzieję że będzie łaskawy dla Wszystkich.
    Podziwiam Cię za prowadzenie tych zabaw!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne prace :) w szczególności zwróciłam uwagę na zakładkę i śnieżynki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie znaleźć się w takiej galerii. Bawię się z Tobą dalej, Reniu.
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne podsumowanie i fajne prace :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja grudzień zawaliłam, bombkę zrobiłam i leży...
    Dziękuję za prowadzenie zabaw.Bardzo mi się podobały mimo,że nie byłam systematyczna.
    Postaram się w tym roku bardziej :)
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe i pomysłowe prace. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze nie ogarnięta nie zrobiłam kolażu. Bardzo fajne prace.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)