niedziela, 14 stycznia 2024

Coś prostego;)

 Chyba nikt sie nie zdziwi widząc u mnie dzianinę;) 

.






 

Prosty wzór jerseyowy, komin na okrągło bez wzorów-"coś prostego" powstało właśnie na tę zabawę.

Czapka dziecięco- młodzieżowa, podwójna i wywijana, najlepiej będzie się prezentować na głowie o obwodzie 48-52 cm, komin ma 63 cm mierzony na płasko, w obwodzie 126 cm, szerokość 17 cm- komplet dostępny na Allegro Charytatywnie(klik) dla Lili, może ktoś potrzebuje?

Wełna  turecka z domieszką kaszmiru i akrylu (53%, 10%,35%) nie gryzie;)

I banerek. Nie mam dzisiaj weny do pisania, chyba ciśnienie jest za niskie, bo oczy się same zamykają, choć spałam dłużej niż zazwyczaj. 



 

28 komentarzy:

  1. Świetny komplet udziergałaś Reniu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu, piękny komplet, podoba mi się kolor, fason i ,,prostota,, wzoru,, :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo elegancki komplecik,Tobie to drutowanie szybko idzie, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda wspaniale! Podziwiam !!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny komplecik, dla tych co nie dziergają na drutach czarna magia, a dla Ciebie prościzna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplet świetny! Ale muszę przyznać, że to co dla Ciebie jest "proste" dla mnie do nie dawna było jeszcze czarną magią. Ale też zaczęłam uczyć się robić na drutach (choć dopiero zrobiłam jedną, jedyną rzecz), więc jestem trochę "mądrzejsza', ale proste to nadal dla mnie nie jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to mówią "najtrudniejszy pierwszy krok" teraz już tylko będzie z górki, tylko nie przestawaj ćwiczyć;)

      Usuń
  7. Wspaniały komplecik w uroczym kolorku :) no niestety nie wszystkie techniki twórcze są dla wszystkich .... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały komplecik na zimę.
    Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny komplecik! Moje spotkania z drutami raczej nieudane, prędzej szydełko. Serdecznie pozdrawiam Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładny komplecik i tak równo wykonany. Podziwiam bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczny komplet!! Ta prostota jest świetna, naprawdę tu nic więcej nie potrzeba. Wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny komplet, Reniu. Czapki z dużymi pomponami uwielbiam.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się ta czapka i ogólnie cały ten komplet :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały komplet . Prostota górą :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super komplet. :)
    Tak równo robisz oczka, że można pomylić z robotą maszynową. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny komplet. W tych kolorach każdemu jest ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fantastyczny komplet, ten kolor i prostota jest minimalizmem idealnym a pompon to pazur, który również lubię 😄

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny komplecik :) Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super czapa :) Cały komplet mi się podoba :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny komplecik. Jasny i taki przytulaśny wygląda. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. 😀😃🙂 brawo Ty Reniu !

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny komplet. Czapka wspaniale wygląda. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny komplet w super kolorze☺️

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)