poniedziałek, 1 stycznia 2024

Coś prostego ;) Styczeń

 

 Wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku Wam życzę, oby wena, szczęście, spokój i  zdrowie dopisało nam wszystkim:) 

Zastanawiałam się ostatnio, nad moimi zabawami, czy warto, czy jest sens, czy dam radę i wiecie co? zdałam sobie sprawę, że tylko zabawy trzymają mnie jeszcze przy blogu i dość systematycznym pokazywaniem prac. 

 Postanowiłam pociągnąć coś niezobowiązującego, bez regulaminu, bo widzę że takie zabawy najbardziej Wam pasują. Często tak mamy że miśki nami rządzą ( nie chce Misię;) a rutyna sprowadza sie do nudy i "niechciejstwa" dlatego  żeby nie było za łatwo to dodam co nieco dziegciu do tego słoika miodu (wiem, wiem, przysłowie jest odwrotne, ale to specjalność Splocika😁

"Coś prostego" to nazwa zabawy i możecie pokazywać swoje prace w każdej technice,  wszystkie tak jak Link Party.

 

 W kolejnych miesiącach (UWAGA! nie są wypisane miesiącami, oprócz kulinarne- reszta będzie  różnie rozpisana ) będą też zadania typu

 1/ ufok ( może to być praca/zdjęcie nie pokazywane do tej pory), 

2/recykling( pokazujemy przed i po, ale nie koniecznie), 

3/  portfolio waszych najlepszych/ulubionych  prac i coś dla Was nowego czyli 

4/ wychodzimy z strefy komfortu- to nie musi być duża praca, ale coś malutkiego,w nowej technice, lub w takiej w której zbyt często nie tworzymy.

5/ coś starego, niebieskiego i pożyczonego, czyli zabobony i przesądy,(czarny kot, św.Walentego i Halloween inaczej lub po polsku). 

6/ Maraton siatkarski ( propozycja Urszuli 97)  - sierpień

7/ kulinarny miesiąc (propozycja Urszuli97)

8/ na ludowo - i na pewno 4 pierwsze będą powtórzone

Do każdego z wymienionych będzie troszkę inny banerek

Coś jeszcze mi się kołacze pod czachą, ale nie wiem dokładnie co i jak, więc na tą chwilę pozostawiam Was z tymi 6, innymi zadaniami, gdybyście chciały ,albo miały możliwość pokazania coś wcześniej. 

Chętnie też posłucham waszych propozycji;) w końcu to nasza wspólna zabawa i bez Was się nie uda,

 

To co bawimy się razem kolejny rok? Zapraszam Was serdecznie i pozdrawiam noworocznie


Galeria Waszych styczniowych prac, taka inna forma w tej zabawie podsumowania każdego miesiąca ;)

Żaba po pewnym czasie znika, a ja lubię mieć Was na oku;)

1/Splocik

                                      

 2/Agatka

                                             

3/Urszula97

                                                

4/Dłubanki Beaty

                                                      

5/MałgosiaX

                                            

. 6/ Motylek

                                                                                      

.7/Misiowy Zakątek

                                           

.8/Elunia

                                                           

9/Anetta 

                                    

10/Mięta

                                                

.11/ Violka

                                 

 12/Ania Iwańska

                                   

 13/joasia&art

                                

14/Szydełkowanie i quilling 

                                                 

.15/DankaM

                                        

16/ Szydełkowe dziergadła-Ewa

                                          

17/barbaratoja

                                   

18/reaszka 

                                           

19/moja praca

                                           

.

44 komentarze:

  1. Ok, może być, w tym roku tylko 2 zabawy zaplanowałam, u Splocika a druga będzie u Ciebie.Dobrego Roku.Proponuje też robótkę olimpiską gdyż olimpiada letnia Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne tylko na czym by to polegało? Muszę pomyśleć ale jak masz sugestie to pisz❤️

      Usuń
    2. Trochę trudno bo to 26 lipiec do 11 sierpnia, może róbmy wszyscy siatki lub torby zakupowe ?Kolejny temat to może robótka na cel charytatywny ?Co kto uważa.Moze być też ozdoba świąteczna w jednym miesiącu.Pozdrawiam noworocznie .

      Usuń
    3. Ok, możemy zrobić maraton siatkarski;) i może być w sierpniu bo ciut więcej dni tej olimpiady jest:) Fajnie dziękuję za podpowiedź

      Usuń
  2. Masz super pomysły! Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne pomysły i ten maraton siatkarski interesujący będzie :) Fajnie, że jest Ufo , będę mogła nadrobić zaległości tu i u Splocika. Chciałam przed końcem roku , ale nie wyszło :/
    Będzie ciekawie :)
    Wszystkiego dobrego życzę na ten Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł - banerek już wisi. :)
    Nieco dziegciu do słoika miodu, to taka miniatura łyżki dziegciu do beczki miodu. :)))
    Czyli w tym miesiącu wybieramy jedno z sześciu?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie . Robimy coś prostego. Reszta będzie z innymi banerkami

      Usuń
    2. O dobrze że Splocik zapytała, pozdrawiam.

      Usuń
  5. Reniu, wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok :)
    Pomysł zabawy mi się podoba więc z przyjemnością wezmę w niej udział - banerek zaraz powieszę.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli wena i czas pozwolą to wezmę udział w zabawie. Pozdrawiam. Dużo zdrowia i spokoju w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba się tym razem zapiszę. Banerek już wisi. Coś się tam zawsze wymyśli. Z pomysłami póki co u mnie na bakier , ale jak znam dziewczyny to pewnie coś tam wymyślą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Do Siego Roku! Jeżeli znajdę czas w moim nadmiarze czasu to chętnie ale jako wolny strzelec czyli niesystematycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu dziekuję za życzenia i Tobie również życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku! Niech będzie on spokojny, radosny, pełen pięknych chwil. Co do zabawy - bardzo mi się podoba jej formuła :). Dawno już nie brałam udziału w blogowych zabawach więc z przyjemnością zapisuję się do Ciebie :). Spróbuję :) . Banerek porywam i życzę miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku ! A na taką niezobowiązującą zabawę to ja się zapisuję :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobra. Zapisuję się. Skusił mnie UFO-k, może coś w nim podgonię :)
    Szczęśliwego Nowego 2024 Roku!
    <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu, oczywiście bardzo chcę się bawić dalej, już zawiesiłam u siebie banerek.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna sprawa, jak mi się uda Reniu to będę 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. To może jeszcze wpis kulinarny z przepisem i fotkami, np.torty, ciasta, przetwory ale krok po kroku.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapowiada się fajna zabawa, kto wie może i ja tym razem dołączę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U Ciebie zawsze się dzieje coś ciekawego w kwestii rękodzieła. Już nie mogę się doczekać prac, jakie w związku z tym powstana. Dziękuję Renatko za życzenia. I ja Ci życzę wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze w tym nowym, 2024 roku. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu, szczęścia i pomyślności w 2024 roku :-) , ciekawy pomysł. Nie obiecuję, ale jak coś pasującego zrobię, to się podłączę do zabawy, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczęśliwego Nowego Roku 2024!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Może dołączę do zabawy, choć nie bardzo rozumiem- jest brak wytycznych, ale są te wytyczne z punktów od 1 do 7? Pozdrawiam Reniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko w tym miesiącu nie ma żadnych wytycznych. Ma być tylko coś prostego. W kolejnych losowo będą wytyczne ale każdy może oddawać swoje prace bez względu na to czy ma uwzględnia moje sugestie na dany miesiąc czy nie. Tak samo jak w link party

      Usuń
  21. Bardzo podoba mi się takie podejście do zabawy. Czas pomyśleć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Reniu, mam pytanie ,,techniczne,, - czy mam następnym razem zmniejszyć rozmiar zdjęcia z dopiskiem ,,dla Reni,, .... ja zazwyczaj wrzucam na blog rozmiar 1024pix, czasem 1280pix dlatego u Ciebie takie ogromne .....
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu nie musisz. To akurat mogę sama zrobić ,ale niektóre prace lepiej wyglądają jak są na dużych zdjęciach 😘

      Usuń
  23. Zgłaszam moje makramowe ludziki :-)
    https://eurban1957.blogspot.com/2024/01/makramowe-ludziki.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Edytowałam post, dołączyć do zabawy. Może i w lutym się uda.
    Reniu, świetna zabawa, powodzenia Tobie i nam ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna zabawa ! Nie wiem czy dołączę. Czy można dołączyć w dowolnym czasie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, można w każdej chwili się dołączyć i obecność w każdym miesiącu nie jest obowiązkowa- to tylko zabawa i mamy się dobrze bawić:)

      Usuń
  26. Witam, Fajna zabawa. Nigdy w takich nie brałam udziału. Czy można się dołączyć w trakcie trwania np. teraz? Jak to zrobić? Skąd wiadomo jakie zadanie jest na dany miesiąc? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. dołączyć można w każdej chwili, bez nadrabiania poprzednich zadań. To tylko zabawa ;)
    1 dnia każdego miesiąca wrzucam post z nowym banerkiem w którym zawarte jest zadanie na dany miesiąc. Pod koniec postu jest tzw żabka, gdzie zgłaszamy swoją pracę ( adres www danego postu, nie całego bloga) Zapraszam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Witaj, bardzo spodobała mi się zabawa, wiem że to koniec lutego, ale chętnie bym się przyłączyła do zabawy, mam jeszcze kilka chwil na stworzenie pracy i dołączenie, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witamy serdecznie. Do zabawy można dołączyć w każdej chwili. Zapraszamy 😊

      Usuń
  29. Świetna zabawa, chetnie dolacze, ale nie moge znales wpisu gdzie mozna dodawac prace z marca.. podpowiesz gdzie go szukać??

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapraszamy:) 1 dnia każdego miesiąca wystawiam nowe posty, pod którymi można dodawać swoje prace poprze "żabkę" lub w komentarzu;) w marcu dodajemy tutaj
    https://reanja1.blogspot.com/2024/03/cos-prostego-marzec.html

    OdpowiedzUsuń
  31. Super blog! Ja tez bardzo lubię robi rzeczy na szydełku. Razem z mama robimy skarpety i kapcie na drutach dla całej naszej rodziny.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)