sobota, 26 marca 2022

Mitenkowo;)

 Dzisiaj pokażę Wam co przygotowałam na C&K 


 

W marcu zaproponowałam mitenki ( szczegóły tutaj) klik gdzie znajdziecie kilka propozycji. Ja zrobiłam po swojemu;) 

Dziergałam je z myślą o pewnej osobie i mam nadzieję że sie spodobają, są delikatne, proste i raczej skromne a zarazem eleganckie, ale taka jest ta Osoba;)

Zrobiłam już kilka par i pewnie jeszcze kilka powstanie, bo je bardzo lubię jako docieplacze rękawiczek;) były szare i rude (klik) , kolorowe(klik), fioletowe(klik) i jeszcze kilka, których nie ma na blogu.

Nie mam ostatnio weny do pisania, dlatego przedstawiam moją prace 


kolor nieco rozjaśniony- są granatowe




A to nasz gość ogrodowy- odwiedza nas od tygodnia, boimy się tylko, żeby nasza psinka go nie dorwała



w ubiegłym roku były trzy kuropatwy, może to syn jednej z nich? nie wiem, ale jest piękny, prawda?

Spokojnej niedzieli Wam życzę i pozdrawiam serdecznie


 

 

 

24 komentarze:

  1. Jak widzę z drutami się nie rozstajesz. Fajne te mitenki wyszły i na pewno osoba dla której były zrobione będzie zadowolona. Temat był jak najbardziej trafiony, chyba jest wiele osób którym się te mitenki jeszcze przydadzą :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Podobają mi się.Z chęcią przypomniałam sobie też te wcześniejsze.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne, eleganckie z koroneczka, wspaniały prezent.Pozdrawiam niedzielnie aczkolwiek wietrznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są i takie eleganckie dzięki koroneczce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa alternatywa dla rękawiczek.
    Kuropatwa prezentuje się bardzo majestatycznie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie są bardzo eleganckie. Ładnie wykończone brzegi. Wyszły śliczne. Pozdrawiam Joasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wyszły. Są na pewno ciekawą ozdobą. A jakie fajne masz rączki do pozowania. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu, na pewno obdarowana osoba się bardzo ucieszy, bo mitenki ślicznie się prezentują, a to wykończenie to prawdziwa kropka nad i. Masz złote rączki.
    Piękny gość Was odwiedza.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje mitenki są i ciepłe i ozdobne i obdarowana na pewno się ucieszy i będzie miała z nich pożytek. :)
    Mitenki są niezastąpione wszędzie tam, gdzie trzeba ocieplić dłonie, ale palce muszą być odkryte.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mitenki świetne i praktyczne. Ładnie je ozdobilas. A ten gość to pan bażant. Partnerki bażantów nie są tak ładne. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydaje mi sie ze to bażant. U nas był swego czasu jeden, chodził po ulicy i zle skończył .... a mitenki ekstra i fajne te rece do modelowania i do zdjec :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne te mitenki, ja takie lubię, delikatnie ozdobione, subtelnie, bez przesady. No i w moim ulubionym kolorze!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne minetki w ślicznym kolorze:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie noszę mitenek bo marzną mi palce ale o dociepleniu rękawiczek nie pomyślałam - to idealna sprawa dla zmarzlucha:) Uściski Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne mitenki udziergałaś, a gościem jestem szczerze oczarowana. U mnie ostatnio sarenka przychodzi się przywitać :) Może uda mi się ją sfotografować skoro świt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są te chabrowe mitenki. Kiedyś marzyło mi się takie sobie zrobić,bo ręce mi ciągle marzną. Niestety alergia mnie powaliła i druty poszły w odstawkę.Żałuję, bo kiedyś dużo na nich dziergałam. Ale .. kupiłam rękawiczki , ucięłam palce i czasami je zakładam kiedy dłużej siedzę przy komputerze. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze popodziwiam te mitenki

    OdpowiedzUsuń
  17. Mitenki wyglądają uroczo, a gość jak najbardziej piękny. Może to zwiastun wiosny, której nie mogę się doczekać ? Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś mistrzynią drutów:) Tak równe oczka jak z maszyny :) Mitenki fajne i ten kolor bardzo mi się podoba :)
    Bażant może żony szuka...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaiste - proste i eleganckie! Nie wiedziałam, że są blokery do rękawiczek :0)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne mitenki. A bażancik śliczny, ja mam kilka takich okazów tuż za rowem w krzaczorach sąsiada ale ciężko im zrobić zdjęcia😃

    OdpowiedzUsuń
  21. ŚLiczne minetki w pięknym granatowym kolorze. Bażanciki u mne też bywają, kilka dni temu stały bywalec ogrodu przyprowadził sobie siedem kurek. W poprzednich latach widywałam dwie, moze trzy samiczki razem z nim na wiosnę ale siedem - jeszcze nigdy.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne mitenki. Do tego ciekawie pokazane, na dziwnej dłoni. Gdzie taki coś można znaleźć? Bażanty to piękne ptaki, można powiedzieć, że królewskie. U mnie w ogrodzie też zimowały. Jeden został zjedzony przez jastrzębia.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)