niedziela, 20 marca 2022

Mapkowo

 Kolejna zabawa w tym miesiącu odhaczona.


 

Choć tylko jedną kartkę przygotowałam- Aniu wybacz, ale obowiązki ograniczyły mi czas wolny do minimum i nawet czy z mitenkami się wyrobię:(

Kółeczka są aż trzy, ale wszystkie kwiatowe - zaznaczyłam na pierwszym zdjęciu, jak coś 😉




I tyle, Kochani miłej i spokojnej niedzieli Wam życzę, idzie wiosna i od razu człowiekowi lepiej, szczególnie jak sobie może pogrzebać w ziemi, jak ja wczoraj:)  Zmarzłam nieco ale banan na twarzy jest😊

16 komentarzy:

  1. Reniu, super interpretacja, nie wpadłabym na to, że te koła można zinterpretować na kwiatowy sposób. Piękna karteczka.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka Ci wyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu ja się bardzo cieszę i z tej jednej kartki, bo to znaczy że nie odpuściłaś mojej zabawy, co cieszy mnie niezmiernie. Tam bardziej że bardzo fajna ta Twoja kwiatowa kartka, i choć nie Wielkanocna to jednak jest !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna karteczka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie prezentuje się ta karteczka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. To udana interpretacja Reniu, pięknie ukwieciłaś swoją kartkę. U nas dziś już było cieplutko i też się sponiewierałam w ogrodzie - wspaniałe uczucie:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam serdecznie ♡
    Śliczna kartka, naprawdę inspirująca i zachwycająca praca! :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu, śliczna jest ta karteczka! Pozdrawiam wiosennie

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu prześliczna karteczka! pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna, czuć na niej rozkwiecona wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetną kompozycję wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Akcent z kwiatami podkreśla, że to już wiosna puka do naszych domów i serc. Karteczka jest delikatna , kolorowa i fantastycznie komponuje się z tłem w kropki. Podziwiam i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)