wtorek, 1 marca 2022

C&K Marzec

 W tym miesiącu ( jak już zapowiadałam) będą mitenki .

 


 

Mitenki nie rękawiczki, różnią się tylko tym, że nie mają palców, ale to zawsze jakaś różnica. Rękawiczki będą na jesień:)

Mitenki mają chyba tyle samo przeciwników co zwolenników, ja je bardzo lubię, ale najczęściej noszę na rękawiczki, jako dodatkowe grzanie, bo jak na razie przekonałam sie tylko do skórkowych rękawiczek i chyba tak już pozostanie. Wybieram takie rękawiczki z futerkiem w środku i przy zwyczajnych mrozach spokojnie dają radę, przy większych naciągam na nie jeszcze mitenki.

I to tyle wstępu, teraz moje propozycje 😀

Szydełko





 

                                      Jak zrobić proste rękawiczki na szydełku      

                                                 

DRUTY

1 Najprostsze na płasko







Film pokazuje jak dziergać dwie mitenki równocześnie 


 i tradycyjny opis 

pierwsze proste (klik)

                                     mitenki

i ażurowe (klik)

                                              Mitenki - wzór do pobrania - e-dziewiarka.pl

                                                     

i to wszystkie propozycje, ale jak zawsze możecie dziergać po swojemu:)

W kwietniu będzie świątecznie;)


17 komentarzy:

  1. Ja zdecydowanie wolę rękawiczki, na większe mrozy zakładam takie z jednym palcem.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Reniu, mitenki to zadanie na marzec - luty minął wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gapa ze mnie, ale post pisany był jeszcze w lutym i to jedynie mnie usprawiedliwia:)

      Usuń
  2. Nie noszę mitienek ale spróbuję na szydełku, a może się przemoge i będę nosić, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie mitenki wyglądają super, i to chyba trzeba takie lubić bo np. ja jestem zbyt dużym zmarzluchem żebym mogła takie nosić ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne propozycje :)
    Kiedyś nosiłam mitenki w ..pracy. Słabo zimą grzali,a przy komputerze szybko dłonie marzły.
    I na wczesną wiosnę też są dobre, gdy na normalne rękawiczki już za gorąco a jednak czasem lodowaty wiatr powieje .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię rękawiczki i to ciepłe 😀
    Fajne propozycje mitenek !

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam mitenki! Są dla mnie idealne na spacery z psem. Zobaczę na spokojnie kursik i może w końcu spróbuję.
    Buziaki Reniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Generalnie nie przepadam za mitenkami ale zrobię sobie do kompletu z czapką. Zawsze warto mieć takie w zapasie. Fajne inspiracje.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Mitenki lubię do prowadzenia samochodu w zimie. Niestety ostatnio zgubiłam swoje, ale w sumie zima się już kończy:)
    Pozdrawiam ciepło, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wolę rękawiczki, bo jestem okrutnym zmarzluchem w dłonie zwłaszcza. Ale jedne mitenki już zrobiłam i sprzedałam je. Czas na kolejne - 200 próbek już za mną i mętlik w głowie ;)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś też nie wyobrażałam sobie by założyć inne rękawiczki niż skórzane. Z wiekiem jednak coraz bardziej marzły mi w nich ręce. Może masz rację? Załozyć eleganckie mitenki i już jest cieplutko. Mh. Pomyśle nad tym jutro. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Choć dawno ich nie nosiłam, to idealne są do kierowania samochodem. Będą na bank w tym miesiącu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne mitenki. Mam nadzieję, że dziewczyny staną na wysokości i zrobią cudowności!:)
    Ja niestety muszę zaniechać robienie kocyka,. Niestety Reniu mam chore dłonie, wzięłam już w każdy palec po dwa zastrzyki i nic. Zapalenie ścięgien , a na dodate ogród czeka...
    Buziaczki Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mitenki nie są dużym formatem, więc może coś powstanie...
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tez mitenki z reguły zakładam na rękawiczki ale ze jestem organistka to przydadzą mi sie jeszcze jedne do organów bo w rękawiczkach grać sie nie da ...

    OdpowiedzUsuń
  15. Reniu ten T to ja, cos mi sie niechcący wpisało i teraz drugiego linku nie moge wstawić, przepraszam!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)