sobota, 5 września 2020

Podsumowanie sierpnia

 Dziękuje Wam, za przygotowanie pięknych prac na sierpniowe wyzwanie, ale też dziękuje za wszystkie komentarze, to bardzo ważne dla nas tworzących, bo wiemy, ze to co robimy ma sens :)

 

Od razu przejdę do podsumowania i jak zwykle przedstawiam prace według dodawania prac


 

1/ The Primitive Moon


2/ Renia  

 


 

3/Małgosia

4/OlKa


5/Violka

 

6/Ania


7/Mięta 

 


8/ Splocik


9/Pawanna 


 10/Nawanna


11/Agatka 


12/EviPassjonatka 

13/ i mój mały hafcik;)
 

14/ i woreczki z serii "zero waste"


i to na tyle:) miłego weekendu Wam życzę i pozdrawiam serdecznie

21 komentarzy:

  1. Wspaniałe interpretacje tematu. Co jedna to lepsza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna galeria. Każda praca piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wsapniałe podsumowanie sierpnia. Każda praca unikalna, przyciagajaca uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace Dziewczyny!!! Jaka różnorodność i pomysłowość. Jesteście niesamowite! :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prace zrobiłyśmy:)
    Buziaczki, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace są śliczne ale Twoje maleństwo Reniu wciąż siedzi mi w głowie - cóż za niesamowity pomysł! Przesyłam serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prace!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu piękne prace powstały i jakie różnorodne. Dla mnie Twoja haftowana różóa to numer jeden.
    Dziękuję za zabawę
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna galeria prac! Prace wyjątkowe i wpadające w oko. Twoje maleństwo jest wspaniałe!!!
    Ściskam pełna podziwu dla Twojej zabawy:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za galerię,bardzo lubię tą zabawę i tylko żałuję, że tak mało osób bierze w niej udział, tyle można zrobić różnych prac. Mam nadzieję, że na następny rok zapisze się wiecej osób.😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło popatrzeć na tyle wspaniałych prac. Brawo Dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  12. moja kartka skromna w tej plejadzie gwiazd ale fajnie że jest różnorodnośc:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile pięknych prac ! Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe prace dziewczyny pokazały :)
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia ❤️

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)