wtorek, 1 października 2024

Coś prostego - Październik

 Miałam dylemat, bo nie wiem czy zadanie przypadnie Wam do gustu, ale doszłam do wniosku, że zawsze macie możliwość przygotowania innej pracy . Dlatego w tym miesiącu proponuję 

WYCHODZIMY ZE STREFY KOMFORU

 Proszę o przygotowanie prac, w których będzie chociaż detal lub część innej techniki,  której na co dzień nie używacie.

Każda z nas ma swoją "flagową" technikę, taką którą kochacie,w której najwięcej prac pokazujecie, którą z Wami identyfikujemy. Ale technik jest mnóstwo , nie mamy jednak czasu lub zwyczajnie tylko czasami boimy sie spróbować. Może ten miesiąc będzie taką próbą?  Dla tych co nie lubią gotować to może tym razem pokażą coś co przygotowały, prosty przepis, nawet z netu ( tak tylko podpowiadam;)

Jeżeli nie to przygotujcie cokolwiek;) 

W dalszym ciągu prosze o info o pracach w komentarzach. Żabcia sie chyba na mnie fochneła i nie mogę sie zalogować:(

Uważajcie na siebie, wirusy szaleją:) 

Buziaki

 

2 komentarze:

  1. Też fajnie, może się uda, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Reniu , coś się tam wymyśli, ale technik co ich nie używam Mam dość sporo, czyli takich co mi nie przypadły do gustu, za gotowaniem nie przepadam niestety . Ale temat niczego sobie, zawsze coś powstanie, choć nie w technice co ją lubimy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)