niedziela, 13 października 2024

Wyobraźnie jest początkiem tworzenia .........MEDLEY

Cytat u Splocika (klik) jest odzwierciedleniem mnie ,mojej weny, tworzenia wzorów, dlatego i tym razem dodaję swoją chustę do tej zabawy



Przysłowie
1. Ażeby być szczęśliwym, dodawaj do tego, co masz i odejmuj od tego, co pragniesz.

Cytat
2. "Wyobraźnia jest początkiem tworzenia. Wyobraź sobie to, czego pragniesz, chcesz tego, co sobie wyobraziłeś i w końcu tworzysz to, czego chcesz". - George Bernard Shaw

 

Prawda, że cytat całkowicie do mnie pasuje;) dlatego w tym miesiącu nie miałam żadnych problemów interpretacji słowa, bo zagarnęłam dla siebie cały cytat:)

MEDLEY- składanka

Tak na prawdę przez całą chustę "idzie" jeden schemat, modyfikowany, lekko zmieniany, dodawane są narzuty i redukcje oczek . 

Poprzez powtarzanie wybranego schematu, można ją powiększyć lub zmniejszyć, tak samo jak zakończyć w wybranym sobie momencie.



Dla zainteresowanych MEDLEY będzie przez najbliższy tydzień dostępna w promocyjnej cenie 22 zł na Allegro Charytatywnie (klik)  i w całości przeznaczony na rehabilitację Lili- zaczynamy zbierać na turnus rehabilitacyjny;)  

W testach brały udział: 
1/ Po tym jak w połowie testów wycofała się jedna z testerek, jej obowiązki przejęła moja osobista testerka, sąsiadka, Pani Joasia;) która nie posiada bloga czy Fb, nie robi też zdjęć, dlatego Jej wersja wylądowała na mojej ściance ;)
-179 g wełenki ggh Lacy 80% Schurwolle i 20% seide 



 


 
 

9 komentarzy:

  1. Przepiękne chusty :) gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No super modelka się prezentuję w tej ślicznej chuście :) Wspaniałe chusty powstały
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaraz po podaniu wytycznych na październik, pomyślałam, że do wielu z nas pasuje cytat, ale do Ciebie w szczególności. :)
    Piękna chusta i super wzór. :)
    Aż żałuję, że nie mogę testować Twoich chust, z wiadomych przyczyn. :(
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta! Piękna modelka! Na razie króluje u mnie szydełko. Może kiedyś jeszcze zrobię jakąś na drutach :) Doba za krótka
    Pozdrawiam serdecznie, Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny wzór I przepiekne kolory , świetnie pasuje do przysłowia, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka piękna chusta! Cudowne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. No jak nic kolejna super chusta i fajne też te testerek. Ale Twoja szczególnie fajne wygląda taka jesienna i kolorowa, choć za fioletem i jego odcieniami nie przepadam. Faktycznie pasuje do Ciebie ten cytat Splocika
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. To pierwsze zdjęcie od razu przyciąga uwagę i nastraja optymistycznie :) cudne ujęcie! piękny kolor chusty, i wspaniała modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna chusta. Przyciąga wzrok splotem i kolorystyką. Prace testerek pokazują , jak może wyglądać ta chusta wykonana w innych kolorach - też są piękne.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)