niedziela, 25 sierpnia 2024

Sierpniowo;)

 Zdecydowanie wakacje i  lato nie służą mojemu blogowaniu i rękodziełu, no chyba, że do rękodzieła doliczę wszystkie zaprawy upchane w słoikach;)

 

Nie żebym nic nie tworzyła, bo druty to moja odskocznia od wszystkiego, ale nie mam juz czasu i ochoty siadać do lapka ( tym bardziej , że znowu coś w nim nawala) i pisania choćby najkrótszego postu.

Ale.........zapisałam się do zabawy i to mnie zobowiązało. 

 U Splocika(klik) w tym miesiącu były: 

 

1. Przysłowie
Lepiej dzień pomyśleć, niż cały tydzień bezcelowo pracować.

2. Cytat
"Kochaj to, co robisz i rób to, co kochasz. Pasja jest kluczem otwierającym drzwi do radości i dostatku". - David Cuschieri

i dla mnie oczywiste było w wym miesiącu , że dołożę coś drutowego ( znowu;) 







Wybrałam cytat, bo w 100% zgadza sie z moim rękodziełem i chyba nie prędko mi sie znudzi;)

Kolejny sweterek , choć zaprezentowane na Lili ma być dla mnie. Napisałam dla mnie ( tutaj jest pytajnik, który przestał u mnie działać, tak jak backspace, cudzysłów i ukośnik) Jeszcze nie wiem czy będzie dla mnie, bo Lili spasował, choć Jej tłumaczę że ma za szeroki. Ale Ona, tak jak ja lubi szerokie, duże i puchate swetrzycha. Ten z mieszanki bawełny i akrylu (72% i 28%) z lekkim włoskiem co sprawia wrażenie grubego i ciepłego. Mam jeszcze 3motki inne, choć w podobnym kolorze i na pewno zrobię na grubszych drutach. Ściągacz ozdobny tylko przy szyi i robiłam już taki w mojej bluzce ,,LIBERTA,,

 Dziergany od góry, bez obliczeń, na oko

Rękawy z zakładkami wykończone są tunelami,  tak samo jak dół, gdzie mogłam wcisnąć sznurek

Waga 436 g, czyli 3 motki po 150 g( 370m)  włóczki firmy Fairyland Rękaw 3\4 ale to też na długi już brakło;)

Myślę, że fajny będzie na chłodne letnie poranki\wieczory  i ciepłą jesień

I tyle;) właśnie zaprawiłam trochę aronii i pomidorowy sok, bo co jak co, ale pomidory mam z dobrego źródła i rosną jak na drożdżach:) 

Dziękuje za Waszą obecność i do następnego;)










12 komentarzy:

  1. Sweterek rewelacyjny, marzy mi się umieć nabieranie oczek na ok.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny sweterek! Podobają mi się kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu śliczny sweterek wydziergałaś. I wcale nie dziwię się Lili, że jej spasował, bo świetnie w nim wygląda. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lato też nie służy mojemu rękodziełu, chociaż z blogowaniem i czytaniem to chyba nie jest u mnie tak tragicznie - przynajmniej w tym miesiącu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny sweter w optymistycznych kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny sweterek :)
    Lili pasuje, więc albo Lila go przygarnie i Ty zostaniesz bez sweterka albo zrobisz drugi. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wcale się Lili nie dziwię , że Ci zakosiła tan sweterek bo jest świetny i pasuje jej jak ulał. Też nie lubię nic dopasowanego. Sweter jest super, zarówno w kolorach jak i wykonaniu. Brawo TY.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny ten sweterek!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny sweterek. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny jest ten sweterek! Taki żywy i radosny...
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)