niedziela, 1 września 2024

Wrzesień - Coś prostego

 

Kochani. Mamy już wrzesień, nie wiem czy się cieszyć czy martwić- nie znoszę zimna, pluchy i mroku. Z drugiej strony wiem, że te upały nie wszystkim służą, a dni zapinkalają jakbym je goniła i to sprintem:( 

Tyle że na to i tak nie mamy wpływu, będzie co ma być.


 

Na ten miesiąc przygotowałam coś co sama chętnie wykorzystuje w życiu codziennym, ale myślę że wiele z nas tak ma:)

Mój laptop padł. Mam jakiś stary "na wszelki wypadek"ale jest tak stary że mnie doprowadza do białej gorączki. Trzeba walić w każdy klawisz dość mocno, a i tak nie ma gwarancji że zadziała. Tak mam ze spacją- większość słów mam w ciągu. Dlatego wchodzę na niego tylko wtedy,gdy muszę, bo nie wszystko ogarniam na telefonie. Innym słowem mam detoks od netu i widzę jak człowiek się od tego ustrojstwa uzależnił.

 

NIE MA ŻABKI (póki co,czekam aż znajomy ogarnie mi  fajnego lapka w dobrej cenie) DLATEGO  BARDZO PROSZĘ O WIADOMOŚCI W KOMENTARZACH.

I jeszcze jedno. Jeżeli przygotowujecie więcej niż jedną pracę w jednym poście to proszę o kolarz zdjęć. W innym wypadku dodam tylko jedno, pierwsze  zdjęcie.

Tyle. Ciągłe poprawianie mnie lekko wk****ło i straciłam wątek:( 

Dziękuje Wam za Wasze prace i komentarze, nie tylko u mnie, ale i u Dziewczyn biorących udział w zabawie. Jest kilka dodanych na ostatnią chwilę, dlatego proszę, zaglądnijcie do nich;)   są prace zaległe dodawane w maju i w czerwcu u Mięty - Kochana dziękuje, że chce Ci się odrabiać zaległości:)

Spokojnej niedzieli całego tygodnia- dbajcie o siebie:) Buziaki

 1/Urszula97

2/ Ania I 

 

Moja praca


 


10 komentarzy:

  1. Jeżeli chodzi o recykling to u mnie powstaje dużo. Od kiedy mąż musiał sprzątać mieszkanie po moim teściu, nie kupuję już nic nowego bo wie że jak mnie zabraknie ktoś to będzie musiał posprzątać i jak znam życie wszystko trafi do kosza, więc wykorzystuję to co mam na stanie :-
    Reniu lapkiem się nie przejmuj i tak Cię podziwiam że co nieco ogarniasz na telefonie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Temat super, nawet włóczkę wyciągnęłam z odzysku gorzej z dzierganiem , pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do takiego tematu już coś mam i niebawem to pojawi się. :)
    Czasami dobrze jest mieć zapasowy lapek, choć wiekowy.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny temat w tym miejscu. Pomyśl o koszyczkach z odzysku. Brakuje mi trochę pudełek na przechowywanie małych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Recykling to fajny temat do rękodzieła :) Mam nadzieję, że szybko uporasz się z komputerem i sprawami technicznymi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny temat, ciekawe jakie prace powstaną :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O, to świetny temat. Moja półka z "zrobię coś z tego" woła o pomoc, weź coś, jest mi ciężko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Temat dający bardzo duże możliwości :) Postaram się być na bieżąco. Niestety wszelkie sprzęty to do siebie mają, że się zużywają i starzeją jak wszystko dookoła. Mnie przeraża ostatnio lodówka, zaczyna dziwnie buczeć, a ma ponad dwadzieścia lat...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja robótka wrześniową.https://niesfornedruty.blogspot.com/2024/09/281recyklingowa-zabawa-u-renatki.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)