piątek, 24 czerwca 2022

Liberta

Dzisiaj przychodzę do Was z czymś nowym, co zajmowało ostatnio moje druty i myśli.

Liberta to sweterek z ażurowymi rękawami. Całość jest luźna i przewiewna idealna na lato, ciepłą jesień i wiosnę też. Taka jak lubię najbardziej.

Liberta jest dość uniwersalna. Można ją wydziergać z krótszym lub z długim rękawem. Przód i tył można jerseyem, ale dla tych mniej wprawnych polecam ścieg francuski- mniej widać wszelkie niedociągnięcia czy nierówności oczek.

W testach uczestniczyły dwie Joasie- jedna z bloga "Okruchy" i znana bardziej jako Motylek(klik)

I druga Joasia JW - bez bloga ale polecona przez Renie z bloga " Z pamiętnika młodej dziewiarki"(klik)

Nie wiem jako to się złożyło, ale moja osobista Testerka  sąsiadka, też ma na imię Joasia 😁

UWAGA!!! dużo zdjęć😂 

Moja Liberta wydziergana jest z bawełny Dropsa

 

 

i czystego jedwabiu Ariadny ( klik)
i czystego jedwabiu Ariadny ( klik)


Ja wolę luźne i szerokie, a Motylek  swój lekko dopasowała w talii




I Joasie 

Motylek więcej zdjęć na blogu(klik)   


 

i druga Joasia JW 

Kochane Dziewczyny serdecznie dziękuje za udział w testach:)

Liberta jak i inne moje wzory (klik) jest do kupienia u mnie w cenie 30 zł- to 1/4 ceny godzinnej rehabilitacji Lili- chyba nie wiele, prawda? 

I na koniec jeszcze zabawa u Splocika (klik) i przysłowia na czerwiec

1. Słowo jest jak pszczoła: posiada i miód i żądło.
2. Jeśli dasz człowiekowi orzechy, to daj mu coś, by je rozłupać
 
I po lekkiej podpowiedzi mam  😁
Liberta pasuje do słów
człowiek, ( bo do noszenia)
coś ( bo to jest rzeczą, a rzecz to coś) i w/g mnie 
do żądła, bo druty właśnie tak wyglądają😂
 



21 komentarzy:

  1. Ale cudeńko, Reniu - ten kolor, ten wzór na rękawku, no i ta modelka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne swetry, brawo dla testerek i dla projektantki .Przyslowia Super zinterpretowane.Reniu, przy Twoim kilku ukazją się blogi a nie wzory.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasem nadziwić się nie mogę Waszym interpretacjom przysłów, niby takie oczywiste jak o tym piszecie ale wymyśleć to jest sztuka!!
    Co do sweterka to jest super. Zawsze lubiłam ażury, ale dawno już nie robiłam na drutach, może nadszedł czas żeby do nich wrócić :-). Reniu kolorek też mi się podoba !!! Fajnie też znalazłaś super testerki. Od zawsze mi marzył taki sweter z wielkimi dziurami !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają naprawdę mega ładnie podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny sweterek Reniu.
    Brawa dla Ciebie i testerek. A przysłowie wspaniale zinterpretowałaś.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wzór i wspaniałe wykonania - Twoje i Testerek. :)
    Brawo WY! :)
    Interpretacja super - czasami myśli krążą w innych kierunkach, a wystarczy jedno słowo i kierunek zmienia się i trafia w punkt. :)))
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu chylę Tobie nisko czoła - Twoje wzory zachwycają! Aż żałuję, że na drutach robić nie potrafię. Piękny sweterek i właściwie w każdej wersji podoba mi się. Cudo!
    Buziaki kochana!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny-) zazdroszczę umiejętności -)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wzór. Trudno się zdecydować, w którym wariancie lepiej wygląda. Piękne wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne oba sweterki! Bardzo podobają mi się ażurowe wzory. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Cztery sweterki według tego samego opisy a każdy wyszedł nieco inny, każdy taki ładny! Bardzo się cieszę, że mogłam przetestować twój wzór! Dziękuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawy wzór, a jego piękno mogłam podziwiać na żywo! Polecam na całego! Upały nie pozwoliły nam z Asią zrobić prawdziwego pokazu mody (jestem po innym teście;), ale pozachwycać i poekscytować można się zawsze! Idą burze, przy ochłodzeniu już można nosić ;) Cieszę się niezmiernie, że owocnie ułożyła się Wam współpraca. (Chyba rozważę otwarcie biura HR dla dziewiarek;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne sweterki :D Brawo :)!
    Czy będziesz robić może jakiś krótki top? Albo masz jakiś fajny wzór na taki top :D? Planuję właśnie coś takiego zrobić.
    Pozdrawiam! Miłego dnia :)
    Zapraszam również do mnie w wolnej chwili ;) (nie mam profilu bloggera, dlatego zostawiam link)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie wersje mi się podobają, te rękawy są wspaniałą ozdobą. Podoba mi się też wykończenie dekoltu. Osobiście wybrałabym wersję drugą. Serdeczności Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeden wzór,a tyle kombinacji, inna dziewiarka inny efekt końcowy, ale każdy zachwyca <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Liberta wygląda zachwycająco w każdej odsłonie :) Piękny wzór i modelka jak zawsze pięknie uśmiechnięta :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaki cudowny, mega podobają mi się te rękawy, niczym dzieło sztuki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wzór Reniu. Brawo👏👏👏 Lila śliczny ma kolorek sweterka, cudowna modelka❣️

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)