poniedziałek, 1 kwietnia 2024

Coś prostego- kwiecień

 tak się zastanawiałam, czy jakiegoś psikusa Wam nie wywinąć, ale doszłam do wniosku, że jednak jesteśmy poważne rękodzielniczki, prawda?


 

ale, jednak, i tak z przymrużeniem oka,   coś prostego poproszę w świątecznym wydaniu;) 


Przypominam, to może być każda praca, nie koniecznie związana z BN, ale dla tych co lubią działać z wytycznymi, to mam taki temat;) i jak sie domyślacie, to będzie jednym BN temat w tym roku

Bardzo dziękuje za wasze prace w marcu, jest ich coraz więcej i jest na czym oko zawiesić, dlatego kto nie widział zapraszam na podsumowania(klik) i zostawcie komentarz tak gdzie Was nie było;)

Miłego świętowania i dobrej zabawy Wam życzę, buziaki

Żabka kwietniowa;)

1/Agatka

 

2/Ania I

 

3/ Mięta 

 

4/ Violka 

 

5/Szydełkowanie i quilling

 

6/ reaszka

                              

7/ Motylek

                 

8/ BeataT

 

 9/Splocik 

 10/ Hawwa57 - Ewa  

 

11/Czarna Dama

    

12/Elunia 

 

13/Urszula97

 

14/ MałgosiaX 

 

i moja praca

 

7 komentarzy:

  1. Zrobi się:)
    Radosnego świętowania, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha to jest bardzo udany psikus :).

    Właśnie kończę zakładkę z motywem świątecznym hihi :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Chcesz coś na BN będziesz miała . Temat jest najbardziej OK.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Udał Ci się psikus. :)
    Już zastanawiam cię, co by tu..., żeby nie łączyć zabaw. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie udało mi się nie połączyć zabaw, takie życie - nie zawsze jest tak jak chcemy. :(
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Fajny temat :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udało mi się w wiosenne dzionki pokrzyżykować i pokleić zimowo. W niczym mi aura za oknem nie przeszkadzała. Do miłego następnego razu :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)