niedziela, 7 kwietnia 2024

Kwietniowe rozterki

 A mam ich kilka, co zrobić w pierwszej kolejności, co może poczekać, co zasiać już, a co potem, żeby wszystko nie było w jednej chwili na raz . 

 

 Połączyć pracę, dom, ogród i jeszcze zabawy blogowe nie jest proste, dlatego zrobiłam jedną, słownie jedną kartkę na dwie zabawy, ale myślę, że jeszcze coś uda mi sie zrobić w późniejszym terminie.

Boże Narodzenie w "Coś prostego"(klik) , hm sama sobie zrobiłam psikusa, ale słowo się rzekło;)

Wykorzystałam mapkę Uli(klik) , i mam nadzieję,że taką interpretacje przyjmie;)




 Kupiłam nowe papiery i jak widać trochę się zmarszczyły, mam nadzieję,że jak dobrze klej wyschnie to to zniknie:(

Po wczorajszym dniu w ogrodzie mam mega zakwasy,  jednak brak ruchu (nie mówię o chodzeniu, bo chodzę dużo) daje znać tym bardziej, ze wzięłam się ostro do pracy

to tyle, nie mam pomysłu i weny twórczej dlatego zmykam, zostawiając Was z moimi wypocinami.

17 komentarzy:

  1. Super karteczka ! A zakwasy znikną, jak będziesz regularnie "męczyć" się w ogródku - hihih :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak co roku. Ale jakoś zawsze zapominam że ten pierwszy raz jest bolesny🤣

      Usuń
  2. Bardzo ładna kartka. Ula z pewnością przyjmie. bo mapka to tylko inspiracja.
    Ja papier do bazy kartki przyklejam wąską taśmą dwustronnie klejącą, bo kilka razy klej mi zmarszczył papier i nie dało się tego rozprostować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna jest ta kartka, Reniu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna kartka :) Niektóre kleje są za gęste i za szybko schną i papier się wtedy marszczy...u mnie w każdym razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu fajnie jak jedna cudna kartka obskoczyła dwie zabawy. Dzięki Twojemu tematowi też zaliczyłam dwie zabawy. Co prawda nieco inne niż Twoje ale zawsze jest OK. Ciekawi mnie tylko czym nas zaskoczysz w listopadzie czy Grudniu ?
    Swoja drogą to kartka jest super !!i cieszy mnie to że dzięki zabawom mamy na Święta spory zapas kartek, choć dla kogoś kto wysyła zawsze tych kartek za mało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu do końca nie wiem co będzie w listopadzie czy w grudniu, ale na pewno dacie radę;)

      Usuń
  6. Śliczna ta kartka. I kolory, i faktura papieru bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kartka!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kartka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna kartka. jak zakwasy zniknęły. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka. :)
    Rozterki ogrodnika są zawsze, ale często pogoda weryfikuje kolejność prac.
    Zakwasy też miałam po pierwszym dniu mimo, że nie szalałam, później musiałam nieco spasować, ale nie przez zakwasy.
    Teraz robię wszystko małymi skokami - 1 lub 1,5 godzinki dziennie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super karteczka Reniu. Mam nadzieję, że zakwasy już zniknęły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamte już tak, teraz mam nowe;) ale to juz tak jest na początku sezonu, potem mija:)

      Usuń
  12. Super świąteczna kartka. Mam nadzieję, że zakwasy szybko pójdą w zapomnienie, Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczna karteczka :) haha ja sobie dozuje te zakwasy a poszalała bym oj poszalała bym... tylko kto mnie zgarnie z rabatki potem do domu ..;)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)