niedziela, 28 stycznia 2024

"Pustynna Róża"

 We wrześniu pokazywałam moją kolorową  "Pustynną Różę"(klik) trochę mi zeszło z opisem ale już jest i właśnie zakończyła swoje testy.

.


Wzór wystawiony na Allegro Charytatywni (klik)przez najbliższe 7 dni w promocyjnej cenie- 27 zł, potem cena nieco wyższa czyli 35, cała kwota przeznaczona jest na rehabilitacje Lili



 

 W testach wzięły udział 3 osoby i wszystkie z Fb 

Aga Raczka 



 Mara Gali

 



 Rękodzielna 


 


Moją chustę dodaje do zabawy Splocika i wybrałam przysłowie, teraz mogę zając się kolejną AsteKą i kolejną  chustą

1. Przysłowie 
Spiesz się z wykonaniem rzeczy pilnych, by spokojnie zabrać się do rzeczy najpilniejszych. 

2. Cytat 
"Najlepszym sposobem na smutek jest nauczenie się czegoś nowego." - Theodore White
 

                                             

Jeszcze tylko małe dekoracje- w ubiegłym roku (klik) pokazywałam dwa wieńce które zrobiłam na drzwi, została mi jeszcze jedna obręcz i powstał taki oto stroik na świąteczny stół 
                                              
 



 

26 komentarzy:

  1. Świetna chusta, a zdjęcia rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała chusta we wszystkich odsłonach :)
    Stroik też przyjemny dla oka i podniebienia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny jest ten kwiatowy wzór a wszystkie wersje chusty są zachwycające. 🙂
    Stroik prezentuje się bardzo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta obłędna a stroik apetyczny, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wzór., fajnie prezentuje się we wszystkich wariantach kolorystycznych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna chusta, i te kolejne chusty, panie ktore testowaly wzor, kazda coraz piekniejsza,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna chusta, piękny wzór:) Fajny pomysł na stroik:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusta jest przepiękna. Brakuje słów uznania by podkreślić urodę tej "Pustynnej róży" . A stroik na stół jest uroczy i smaczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh so beautiful! I had to look closely to confirm it was knitting 💕

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeurocza chusta wspaniale stworzona :) naturalna dekoracja to jest to :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Prawie przeoczyłam.
    Super chusta i smakowita dekoracja. :)
    Twój link i fotkę chusty dodałam do wpisu zabawy z przysłowiami, a dekorację pojawi się w podsumowaniu stycznia.
    Miło mi, że bawisz się nadal. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chusta rewelacja, zresztą wszystkie Twoje chusty są świetne. A stroik na stół też niczego sobie . Miałaś świetne pomysł. Mam nadzieję że po Świętach ten środek jest pusty , wszystko zjedzone !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Reniu, wiesz, że jestem fanką Twoich chust.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwycająca chusta, podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chusta śliczna i we wszystkich kolorach jej do twarzy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow Reniu, chyle czoła za wzory i za cudowne dziergania chusty.... chciałabym tak umieć, piękności!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Rewelacja! Coś pięknego....

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny wzór i piękne chusty Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niezwykły wzór na chustę. Pięknie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjna chusta. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)