niedziela, 21 stycznia 2024

Karteczki;)

 Dzisiaj mam dwie karteczki, jedna na zabawę do Uli (klik)

Nie wiem czy będę co miesiąc brała udział w tej zabawie, ale była potrzeba na urodzinowa to i była mobilizacja ;) 

                                             

                                

 I moja interpretacja mapki - kolor przekłamany, bo to ciemny szafir jest;)


Te gwiazdki są wytłoczone a sposób na inny kolor kiedyś gdzieś widziałam, ale zapomniałam zapisać i już działałam intuicyjnie🙈

Druga urodzinowa - miało być na bogato i nie do końca jestem przekonana czy mi się udało, ale jest jak jest:) Piękny wiek- 80 urodziny. Zasłonięta jest twarz Jubilatki ;)


 

I to na tyle, została mi jeszcze zabawa u Splocika i mam nadzieję, ze się wyrobię;)

Miłego i spokojnego tygodnia Wam życzę 

18 komentarzy:

  1. Piękna kartka... Jubilatka będzie zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza karteczka wpisuje się idealnie w mapkę! Podziwiam wyszywane śnieżynki i tło. Druga delikatnie ukwiecona, ale wypukłe kwiaty dodały objętości kompozycji :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kartki wykonałaś. :)
    Jest zima i trafiają się poślizgi, więc nie martw się, gdy spóźnisz się, poczekam. :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki nie tylko druty ale i kartki idą sprawnie, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki stworzyłaś, Reniu. Jubilatka z pewnością będzie zachwycona. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu, jaka piękna interpretacja mapki! A karta na bogato zachwyca i myślę, że jubilatka będzie szczęśliwa mogąc ją dostać.
    Uściski - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  7. Super obie karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka zimowa ekstra, wypukłe śnieżynki pięknie wyglądają. I super pomysł z przeszyciami.
    Druga kartka na bogato na pewno zadowoli obdarowaną. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kartki :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajne karteczki. Każda inna

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki. Najbardziej podoba mi się ta z kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne karteczki stworzyłaś! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej spodobała mi się ta druga kartka :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)