piątek, 15 września 2023

Link Party wrzesień/październik

 Kolejny miesiąc zabawy bez moich czapek, ale żeby znowu nie było mojej pracy,to wrzucę chusty, do której mam nadzieję jeszcze wrócę, ale czasu na opis brak.Wzór rozrysowany w zimie, zrobiona jeszcze w czerwcu, w lipcu obfocona.

  Inspiracją był kwiat, cudny, ale u mnie nie zakwitł, a podczas naszej nieobecności zaatakowały go jakiś robaczki i padł:( 

 Róża pustyni piękne drzewko.

PUSTYNNA RÓŻA 

i moja chusta




Myślę, że od października zacznę już normalnie funkcjonować, a chusta trafi na sprzedaż, Allegro Charytatywni

Teraz już przechodzę do Waszych prac 

Lipiec/ Sierpień

1/Elunia

 

2/Splocik

 

3/Małgorzata Zoltek

 

4/MałgosiaX

 

5/Ewa Kalisz-Kleszczyńska

 

6/Motylek

 

7/Urszula97

 

8/Szydełkowanie i quilling

 

9/BeataT 

 

10/ joasia&art

 

 11/ AniaI

 

I kolejny wakacyjny miesiąc 

1/joasia&art

 

2/Ania Iwańska

 

3/MałgosiX

 

4/Robótki Teresy

 

5/Renia

 

6/Elunia

 

7/Lady Savage

 

8/Violka

 

9/AnnaT

 

10/Motylek

 

11/Splocik

 

12/Ewa Kalisz-Kleszczyńska

 

13/Haft i Patchwork 

 

14/Urszula97

 

15/Szydełkowanie i quilling

 

Dziękuję wszystkim za udział w zabawie i Wasze piękne prace:)

 

23 komentarze:

  1. Reniu, zjawiskowa chusta na zjawiskowej modelce.
    Buziaki dla Was
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna chusta, ten wzór kwiatowy przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta bajeczna a taki kwiatek widzę pierwszy raz, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne Nasze wakacyjne prace , ale przyznam się że jestem nieco zdziwiona że nie ma mojej pracy z lipca, może tak być ze zapomniałam jej zalinkować, ale że zrobiłam to fakt. Znajdziesz ją tutaj https://iwanna59.blogspot.com/2023/07/link-party-renia-lipiec.html.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dodałam, przepraszam, ale w tym czasie byłyśmy na turnusie i jakoś nie zapisałam w pamięci, że wysupłałaś takie cudo!! Chusta przepiękna:) buziaki

      Usuń
  5. Zapomniałam Napisać że Twoja chusta rewelacja, bardzo mi się podoba ten wzór !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękną chustę zrobiłaś Reniu. Prezentuje się świetnie na Twojej córci. Dodam, długo mnie nie było, że bardzo wydoroślała. Jest już panienką.
    Całusy Wam posyłam , Ania-Pawanna

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie prezentuje się ta chusta :D Szkoda, że kwiatka zaatakowały robaczki,
    bo naprawdę przepięknie zakwitnął :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudne prace. Muszę odwiedzić Dziewczyny, ostatnio tak nas mało na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wszystkie prace, a Twoja chusta jest piękna :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja chusta kolejny raz mnie zachwyca. :)
    Galeria wakacyjna wspaniała i jakże różnorodne prace w niej pojawiły się. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. I mnie się podoba ta wydziergana przez Ciebie chusta. W zestawie z Lilką prezentuje się wspaniale. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Powstała przepiękna kwiatowa chusta. Galeria kolorowa i różnorodna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super chusta - zarówno wzór jak i kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejna śliczna chusta! Aż trudno uwierzyć. że ręcznie robiona - tyle pracy! Ach!

    Patrząc na zdjęcia uczestniczek zabawy - taka różnorodność! Tyle ciekawych projektów!

    OdpowiedzUsuń
  15. REniu a wiesz , ze my mamy szklarnie adenium. Bardzo wdzięczne kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zazdraszczam bo mnie się bardzo podobają 😁

      Usuń
  16. Ile wspaniałych prac - uwielbiam podziwiać :) Reni cudna chusta no i mam nadzieje że fajnie wypoczęłyście :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)