piątek, 23 grudnia 2022

Świąteczne C&K

 Kochani.

Jutro mam już Wigilię Świat Bożego narodzenia, dlatego łączę życzenia z moją pracą na ostatni miesiąc tej zabawy. Dziękuje serdecznie za Wasz w niej udział, ale też za masą pozytywnych i ciepłych komentarzy, one dają nam siłę do dalszego działania. Jednocześnie zapraszam do nowej, ale o szczegółach opowiem już w Nowy Rok.

 

 Może poszłam nieco na łatwiznę, ale takie było zapotrzebowanie, a że lubię jak moje tworki są używane to robię to, na co jest  potrzeba:)

Inspiracje znalazłam jak zwykle na Pinerest :) ale to idealny wianek dla dziewiarki, prawda:)




trochę rozmazane, ale chciałam pokazać jak ew, będzie wyglądać na drzwiach:)




Praca wykonana ręcznie, ale widziałam też takie ogromne szydełka, szczegóły może jeszcze nie są dopracowane, ale rękodzieło ma to do siebie, że nigdy nie wychodzi idealnie i to mnie w nim najbardziej pociąga:)

 kartka-na-boze-narodzenie-ruchomy-obrazek-0034

                                                      

 

Święto Bożego Narodzenia to czas otuchy i nadziei. Czas odradzania się wiary w siłę Chrystusa i w siłę człowieka. 

Aby nowo narodzony Chrystus obudził w nas to, co jeszcze uśpione, ożywił to, co już martwe; niech światło Jego słowa prowadzi nas przez życie do wieczności.  

Niech te święta przyniosą Wam Boże łaski, spokój, radość i dostatek wszelki, a Nowy Rok niech spełni marzenia ukryte na samym dnie serca.

 Przede wszystkim zdrowych, spokojnych Świat Bożego Narodzenia Wam życzę, oby radość z rodzinnych świat pozostała z nami na dłużej 💗💗💗


17 komentarzy:

  1. Dziękuję, wianek cudowny, moja robótka dopiero po świętach.Reniu Tobie I całej rodzinie WESOLYCH, ZDROWYCH , SPOKOJNYCH SWIAT ORAZ OBFITYCH ŁASK OD DZIECIATKA NARODZONEGO.

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu, Wam również życzę wesołych, zdrowych i spokojnych świąt.
    Serdecznie dziękuję za piękną kartkę z życzeniami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, piękne i dekoracyjne wianki, bardzo mi się podobają.
    Zdrowych, spokojnych, radosnych Świąt.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Wianki są superowe, bardzo mi się podobają, mają swój własny niepowtarzalny urok :) zdrowych wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł na wianek, ślicznie to wygląda. Dziękuję Reniu za piękne życzenia. Tobie i Twoim bliskim również życzę radosnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu ja tez wychodzę z założenia że lepiej robić to na co ma się ochotę i na co są odbiorcy. Fajnie Ci wyszedł ten wianek a właściwie te wianki, bo chyba są dwa. Będzie prezent jak ta lala.
    Dziękuje tez za piękne życzenia a Wam przede wszystkim życzę aby te święta byłe zdrowe i zdrowie Wam dopisywało zawsze !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Reniu i Tobie i Twoim bliskim życzę błogosławieństwa Bożego, dużo wszelakiej obfitości, ufności i nadziei, czasu pełnego miłości i rodzinnego ciepła.
    Prześliczne są te wianki <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie się Reniu prezentują, ja też lubię jak.prezent przynosi radość i służy więc jak najbardziej jestem za, brawa za pomysl i wykonanie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe wianki. :)
    Dziękuję za życzenia. :)
    Dobrych Świąt życzę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nastrojowych i Radosnych
    Świąt Bożego Narodzenia
    oraz samych szczęśliwych zdarzeń
    w nadchodzącym Nowym Roku
    życzy Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prace! Zdrowych, radosnych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Radosnego świętowania 🎄 -Tina J
    P.s. Urocze wianki

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Reniu za życzenia. Ja Tobie i Twojej rodzinie też życzę dużo radości i rodzinnego ciepła na ten święty czas oraz wielu wspaniałych chwil w tym nowym, 2023 roku 🙂. Świąteczne wianki wyszły bardzo klimatycznie. Ściskam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne wianki, warto zapamiętać na przyszły rok :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Te wianki - zaiste inspirujące, a puchata wełna daje klimat.
    Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku! Niech Ci sił i weny twórczej nie braknie! :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ cudne wianki! Takich jeszcze nie widziałam. Są bardzo ciekawe, oryginalne i piękne. Masz rację Reniu, że to wianki dla dziewiarek.
    Dawno mnie nie było, ale zawsze pamiętam o Tobie i Twoich sympatycznych zabawach. Mam taką nadzieję, że w przyszłym roku wrócę. Teraz dziękuję za życzenia i ja składam noworoczne. Życzę aby Wam się szczęściło w Nowym Roku. Spokoju ducha, zdrowa i pomyślności.
    Ania- Pawanna

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)