niedziela, 9 lipca 2023

Podsumowanie czerwca

 Późno, wiem, ale i tak sie cieszę, ze piszę tego posta:)
Zawsze dużo zaprawiam, choć z roku na rok obiecuje sobie, że to ostatni raz- na tym sie kończy, bo jakoś nie umiem przejść obojętnie nad tym czym obdarowuje mnie natura.

 

Co prawda trochę jej pomagam sadząc podstawowe warzywa, ale coś trzeb przecież jeść;)

Tak więc jak ten świstak siedzę i zawijam je w te sreberka ;) czyli upycham w słoikach wszystkie nadwyżki, próbując zdążyć ze wszystkim przed wyjazdem;)

Podsumowanie jak zawsze w/g dodawania i tak 

1/ Małgosia X

 

2/Violka

 

3/ Urszula 97

 

4/  Elunia

 

5/Agatka i anagramy

6/Splocik

 

7/Szydełkowanie i quilling

 

8/Mięta

 


 

9/ i moja czapa

 


 Dziękuje Wam wszystkim - i biorącym udział w zabawie i wspierającym komentarzami- dla mnie to ważne, że ciągle jesteście obecni w moim życiu:) 

Muszę jeszcze podziękować Agatce(klik) i Eli (klik) za wsparcie rehabilitacji Lili- mam nadzieję, że chusty będą sie dobrze nosiły:)

Buziaki przesyłam i pozdrawiam serdecznie

10 komentarzy:

  1. Prace są super, jak zawsze.
    Buziaczki, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć nie biorę udziału w zabawie to zarówno podsumowanie jak i same prace rewelacja. Brawo Reniu! Dzięki za prowadzenie tej zabawy. Mam nadzieję że turnus się uda i pogoda Wam dopisze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu. My też mamy nadzieję że pogoda nam dopisze.😘

      Usuń
  3. Prawdziwe śliczności potworzyły dziewczyny. Udanego turnusu życzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne prace, super podsumowanie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zażółciło się w tym wpisie :) Śliczności powstały.
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne prace powstały i galeria rozbłysła kolorem słonecznym. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, te prace są takie słoneczne dzięki tym odcieniom żółtego... :) niosą radość i pozytywną energię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne podsumowanie :D Podoba mi się Twoja czapa :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)