niedziela, 16 lipca 2023

Link Party lipiec/sierpień

 Kochani, ten post wystawia sie sam- jeżeli post był podlinkowany na koniec, dodam go juz po powrocie z turnusu. Żaba już jest;)


 

Tym razem też nie będzie moich czapek- nie zdążyłam nic przygotować, a właściwie nawet nie pomyślałam, żeby sie za nie wziąć.

Dlatego tylko są wasze prace  i żaba na kolejny miesiąc

1/Haft i Patchwork 

 

2/Elunia

 

3/Splocik 

 

4/Ania Iwańska

 

5/Splocik i "Betka'

 

6/MałgosiaX

 

7/Renia

 

8/Robótki Tereski

 

9/Motylek

 10/ magdusiaa

 

 

11/Malgorzata Zoltek  

 

12/Szydełkowanie i quilling

  

13/Ewa Kalisz_Kleszczyńska

 

14/AniaT

 

15/ Urszula97

 


 

21 komentarzy:

  1. Piekne prace! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna galeria, różne pracę,chusta Reni rewelacyjna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żaba też chce mieć urlop:)
    Buziaczki, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznaję bez bicia , że jak Ty wrócisz z turnusu to mnie nie będzie , więc link zostawię w komentarzu. Często też tak robię że posty publikują się same. Większości czerwcowych prac nie widziałam więc z wielkim zainteresowaniem oglądam je u Ciebie. Dzięki wielkie za zorganizowanie i prowadzenie zabawy. Mam nadzieję że turnus będzie udany i super że udało Ci się wyjechać, należy Wam się za cały rok ciężkiej pracy.
    Link dodam jak opublikuję moją pracę .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczniutkie te prace. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace powstały :) Dzięki za podsumowanie i zebranie wszystkiego w jednym miejscu :) Pozdrawiam cieplutko i życzę dalszego udanego turnusu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna galeria, wspaniałe prace! Podaję link do mojej pracy lipcowo-sierpniowej: https://haftipatchwork.blogspot.com/2023/07/jezusek-w-zobie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Żabko, coś dla Ciebie:
    https://papierowy-jarmark.blogspot.com/2023/07/kwiaty-kwiaty.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajne różnorodne prace spotkały się w jednej świetnej galerii. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. A tu już moja lipcowa praca https://iwanna59.blogspot.com/2023/07/link-party-renia-lipiec.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Same przepiękne prace, brawo! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle... ciekawe i różnorodne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po przerwie wracam do zabawy - zgłaszam do podsumowania moją pracę -http://joasiaart.blogspot.com/2023/07/naszyjnik-haft-chabrow-i-szydekowanie.html Pozdrawiam Joasia )

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się z pracę lipcową. :)
    https://oczka2.blogspot.com/2023/07/skoro-by-turkus-na-czolenkach.html
    Mam nadzieję, że wypoczynek i rehabilitacja spełniły oczekiwania i wszyscy zadowoleni. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wróciłyście wypoczęte, wyrehabilitowane i naładowane nową energią. :)
      Skoro pojawiła się żabka, to ja nakarmiłam. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  15. Życzę udanego turnusu i pozdrawiam serdecznie!
    Link do mojej pracy na lipiec/sierpień :)
    https://renia-dziewiarka.blogspot.com/2023/07/torebka-z-jednego-sznurka.html#more

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne prace Dziewczyn. Gratuluje !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Brakuje mi bloga i regularnego zaglądania do galerii wszystkich dziewczyn. ycie ma swoje prawa i nie zawsze takie jak chcemy. super prace

    OdpowiedzUsuń
  18. Latem na nic nie mam czasu ale dzisiaj postarałam się odwiedzić wszystkie podlinkowane w tym wpisie blogi. Co miesiąc podziwiam różnorodność technik i prac i cieszę się, że jesteś i organizujesz nam zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne prace brawa dla was dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)