sobota, 1 lipca 2023

Wakacyjne Rękodzieło i Anagramy

Kochane, rozpoczęły się 


dlatego też, nauczona przez ostatnie lata podaje wytyczne na dwa miesiące, jedynie druga żaba będzie w poście 1 sierpnia wraz z podsumowaniem.

Wiem, ze sama nie będę miała czasu na rękodzieło,bo owoce dojrzewają i to tak na raz kilka, pokazały sie już u mnie cukinie, ogórki, czas na zaprawy muszę znaleźć.

Druty zabieram ze sobą, bo bez tego ani rusz, ale mam też zapas książek i krzyżówek- obiecałam sobie 2 tygodniowy reset od internetu, telewizji i medii wszelakich.

Tak, jedziemy na turnus, choć nie udało mi się nazbierać całej kwoty, to mam nadzieję, że środki z 1,5 % +to co nazbierałyśmy pokryją nam ten wypad nad morze. Obiecałam Lili, ze w tym roku pojedziemy, to trzeba się z obietnicy wywiązać;)

A teraz najważniejsze 

T i/lub S--------CZERWONY -------     róża     

AKNŻUTSÓAIPR  Katarzyna Michalak

W skrócie-  "Podstępem można podarować nowe życie".

To poruszająca i wartościowa opowieść o odnajdywaniu siebie, swojego miejsca w życiu, walce o swoje dobro, relacjach rodzinnych, wyzbyciu się lęków oraz miłości. Miło spędziłam czas z tą powieścią i jej bohaterami. Całość czyta się lekko i przyjemne, muszę przyznać, że dawno nie czytałam tak wciągającej obyczajówki

 

Kto będzie miał zdecydowanie więcej czasu to wybiera sobie ulubioną książkę i w/g liter z tytułu układa anagramy, a resztę wytycznych tak jak pasuje lub z poprzednich miesięcy- ja przyjmę z żabą wszystko;)


 i żaba

żaba sierpniowa

17 komentarzy:

  1. To jak, w lipcu to co podałaś a w sierpniu dowolność? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uleńko jak Ci pasuje. Możesz przygotować 2 prace według tych samych wytycznych, lub jedna pracę na dwa miesiące,lub w sierpniu to na co masz ochotę 😘

      Usuń
  2. I znów mało liter, ale tym razem są bardziej zróżnicowane :)
    Wspaniale, że jedziecie na turnus! :)
    Niech to będzie piękny czas i niech Lila skorzysta jak najwięcej.
    Wypocznijcie i bawcie się dobrze - niech pogoda nie płata Wam figlów. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze Reniu, że wyjeżdżacie. Życzę więc Wam pogody i udanego wypoczynku. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanego wypoczynku, kochane Dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki reset każdemu się przyda :). Udanego turnusu życzę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wypoczynku, wspaniałych znajomości i pięknej pogody Wam życzę.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanego odpoczynku i pogody odpowiedniej :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bawcie się dobrze i wypoczywajcie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie Reniu że uda Wam się wyjechać nad morze. Taki reset od wszystkiego obu Wam się przyda. Choć lipiec nad morzem rzadko bywa słoneczny to dla mnie każda pogoda jest dobra bo nie cierpię słońca i upałów.
    Co do Katarzyna Michalak to czytam wszystko co napisała, ta książkę też czytałam a właściwie pochłonęłam Nie zdradzę jej tytułu ale wiem o jakiej książce piszesz. Co prawda nie biorą udziału w zabawie ale dzielnie Wam kibicuję. Pozdrowienia dla Wszystkich !! a dla Ciebie i Lilli szczególnie gorące !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu ja również cieszę się z wakacji :))). W końcu doczekałam się ich. Życzę Wam kochana udanego wyjazdu i przede wszystkim odpoczynku.
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wakacje życzę każdemu aby były takie jakie sobie wymarzymy. Ja życzę każdemu przede wszystkim zdrowia. Udanych

    OdpowiedzUsuń
  12. https://niesfornedruty.blogspot.com/2023/08/z-czasow-prl-u.html?m=0 ja ślepa ale gdzie żaba na sierpień?

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)