niedziela, 11 czerwca 2023

Rękodzieło i Anagramy na żółto


 tym razem chyba sama się załatwiłam, ale kto powiedział, że będzie łatwo;) 


 

EEWDCERIWLĘE Olga Rudnicka  szczegóły tutaj(klik)

 "Dwie lewe ręce"

wyrazów dużo nie da się ułożyć i pogłówkować trzeba było nieco więcej, ale lubię takie wyzwania, tym bardziej, że to nieco inne zmagania i trzeba skupić się na czymś innym niż liczeniu oczek;)

7 literowe- wwiercę ( się w coś), (w) delirce, widelec, 

6 literowe -wlewce, Cerwie (  lubelskie), leciwe, ledwie, wielce, Elwire, (FC) Drewce,

5 literowe- wlecę, Rewel ( dziś Tallin), lider, wedle (czegoś), wcier, ciele, dęcie (w coś), wiece, wiele, wędce, diler, (w) lecie, wilec,

4 literowe- Drew, cerę (np. suchą), (rumiane ) lice, rwie , wiec, derę (dla konia;), wlec, (kilka) lwic, cele, cedr, drwi, dwie, ręce, lewe,  dęli (w trąby), diwę, wice, drwi, elew, cwel, leci, wlew, redl, lirę, Lwie (Ryszard Lwie Serce),  (powiem coś;)Ewce,

3 literowe- wir,  idę, lew, lir, ile, Lee, clę (coś), rwe (mieć kulszową), wre (praca), lid (wstęp w tekście prasowym) , wie, drę (coś, np. japę;),  (przy) rei, 

i moja praca- właściwie i zazwyczaj przygotowywałam kartki, ale ostatnio robiłam porządki (znowu) w włóczkach i stanowczo stwierdzam, że muszę coś z tym zrobić, bo niby mam ogrom, ale jak przyjdzie co do czego to nie mam nic;( to podobno tez tak jest z ciuchami, pełne szafy a nie ma co na siebie włożyć ;) 

Ale o tym przy kolejnym  poście będzie nieco więcej;) 

a nie kolejny będzie Link Party, to w następnym, 18.06;)

 M i/lub D--------żółty--------liście

 wybrałam żółty i tak dla zróżnicowania moich prac (taki sarkazm) będzie czapka 

A







Staję się nudna, tak wiem, ale tylko druty mogę brać ze sobą wszędzie, choć próbowałam frywolitkę, ale źle się to skończyło, bo nie zawsze jest odpowiednie światło, a jak wiecie supełki są maleńkie.

Można jeszcze szydełko, ale to już mnie tak nie bawi, a i schematy  musiałabym mieć przy sobie, dlatego blog zaczyna robić się monotematyczny i drucianych robótek będzie ciąg dalszy.


Wszystkie (no prawie) moje prace będą dostępne na Allegro Charytatywni(klik) już po wakacjach , w dalszym ciągu zbieramy na turnus,  Jeżeli jesteście jednak zainteresowane którąś z nich to zapraszam do kontaktu reanja1@gmail.com wystawie wcześniej.

Tutaj jeszcze chcę podziękować Pani  Iwonie Lewandowskiej  za wpłatę

10 komentarzy:

  1. Czapka jest bardzo piekna , u mnie wloczki żółtej brak ale jest kordonek i mam pewien pomysł.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super czapa i wcale nie jest nudno - czapki są różne. :)
    Faktycznie nie da się ułożyć wielu wyrazów, ale pomyśleć trzeba.
    Moja praca jest już na ukończeniu i chyba Cię zaskoczę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super energetyczna, ciepła czapka. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, mnie tam czapki nigdy się nie znudzą. Ta jest super.
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapek nigdy dość inny kolor inny schemat i zawsze wiele osób będzie podziwiać :) Ta jest radosna więc śmiało wstawiaj kolejne :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna ta czapa :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapka jest cudowna. I rozweseli ponure zimowe dni swoim kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super czapka, w bardzo optymistycznym kolorze.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)