niedziela, 7 maja 2023

Podsumowanie kwietnia

 O mały włos bym zapomniała, ale jest:)

Niewiele nas, ale w dobrym towarzystwie i przy pięknych pracach:)
Jak zwykle w/g dodawania prac.


 

1/ Elunia

 

2/Violka


 3/Urszula 97



4/ Szydełkowanie i quilling

5/Splocik

 


6/ Agatka- są same słówka, ale bardzo sie cieszę, że znalazła czas na moją zabawę:)

7/i moja praca


 Na koniec jeszcze nieco spóźniona

8/  Małgosia- ten post będzie również w podsumowaniu maja:)



Dziękuję raz jeszcze za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie:)

14 komentarzy:

  1. Piękne prace powstały. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo wszystko galeria urocza, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe interpretacje. Brawa dla wszystkich. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prace powstały z kwietniowych wytycznych. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wszystkie prace! i kartki i zakładka i śliczna szydełkowa kurka. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jest dużo prac ale śliczne są :) Buziaki dla wszystkich <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace :) urzekła mnie zakładka z kaczuszką :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że udało mi się załapać do galerii kwietniowej:)
    Buziaczki.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wszystkie prace, ale dla mnie numer jeden to ta kartka Violki, uwielbiam wyszywać monogramy i lubię też haft monochromatyczny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Duża różnorodność i super prace. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Galerie zawsze się miło ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe i różnorodne prace powstały:)
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie cudeńka powstały, aż miło popatrzeć i oczy nacieszyć.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)