poniedziałek, 15 maja 2023

Link Party Maj/Czerwiec

 Uwierzycie? to już prawie połowa roku, a u nas ciągle zimno ( ciepłolubna jestem;)  choć do prac ogródkowych to temperatura jest w miarę znośna:)

Bawi się nas coraz więcej, co niezmiernie mnie cieszy, bo jednak jest nadzieja, że ten nasz blogowy świat jeszcze trochę pożyje:)

 W tym miesiącu przygotowałam dwie czapy, ale tylko dlatego, że wełna gruba i szybko się robiło:) 

Czapy bardzo grube i ciepłe, mam nadzieję, że znajdą swoją głowę do noszenia.

Ale zanim przejdę do prezentacji to jeszcze jedno zdanie. Nie wiem jak to się stało, ale kilka moich komentarzy pod blogami nie znalazłam.  Są to blogi, które niedawno przyłączyły się do zabawy i raczej rzadko na nich bywam ( przepraszam z całego serducha i obiecuje poprawę) i mam na nich problemy z zalogowaniem się. Udaje mi sie to, po którymś tam razie ale teraz wracam i komentarzy nie ma:(

Wszystkich z góry przepraszam, ale to już nie moja wina, ja byłam , pisałam i widać wysłałam w kosmos:(

a teraz:

 







A teraz podsumowanie poprzedniego miesiąca

1/Magdusiaa

2/AniaI

 3/Splocik

4/ Lady Savage
5/BogusiaM



 6/ MałgosiaX
 

7/The Primitive Moom

8/Renia

9/Elunia

10/Szydełkowanie i quilling
 

11/Haft i Patchwork

12/Joasia&art
13/AniaT
14/Małgorzata Zoltek
15/Motylek
16/Robótki Tereski
17/Elunia
18/Lady Savage
19/BeataT

20/Ewa Kalisz-Kleszczyńska

Ewcia podesłała na maila swoje kartki- ze względów osobistych posta uzupełni później


21/Urszula97

 

I to tyle, jeszcze tylko żaba i spokojnego tygodnia Wam życzę:)

14 komentarzy:

  1. Fajne wszystkie prace, jest super. Jak dla mnie najfajniejsza ta poducha z żółwiem.
    Twoje czapki też fajne, co prawda zima się już skończyła ale na rok przyszły będą jak znalazł.
    A znikające komentarze.... pewnie jak nic są w SPAMIE, nowe blogi nie zawsze wiedzą że trzeba tam zaglądać :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są wszystkie prace!!! W oko wpadła mi wyszywana podusia Magdy :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu, super ciepłe czapy to jest to!
    A komentarze pewnie wpadły do spamu, bloger często tak robi.
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapy są extra, podsumowanie rewelacyjne i piękne prace dziewczyn :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło pooglądać.Fajne rzeczy, moja pracę też proszę dodać bo żabka była jeszcze czynna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super czapy. :)
    Wspaniałe prace w galerii i jakie różnorodne. :)
    Poducha z żółwiem i obrazek z zającem - rewelacyjne. :)
    Jestem gotowa z nowym zadaniem. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapki są super :) mają wspaniałe kolory :) a galeria prac fantastyczna, te trampki z bloga The Primitive Moon są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czapki z pewnością znajdą swoje głowy! Uwielbiam te kolory!
    Starałam się zostawić komentarz pod każdą zgłoszoną pracy i napotkałam podobne problem - nie mogłam się zalogować. Czy komentarze udało się zostawić - mam nadzieję. Podziwiam różnorodność prac - co miesiąc - tyle inspiracji!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale grubaśne czapy, na pewno znajdzie się do nich głowa! Dziękuję Ci za cierpliwość do organizacji zabaw :) A komentarze pewnie lądują w spamie i jeśli ktoś doń nie zagląda, to o nich nie wie. Też mi się to zdarza :( Więc może taki apel - blogerzy, przeglądajcie spam regularnie! (Najbardziej się uśmiałam jak Theli z bloga "Theli szyje i dzierga" odkryła folder spam po latach blogowania i opublikowała zalegające tam komentarze z 2012 r. ;))))
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. To jest świetny pomysł teraz zrobić sobie kilka czapek na zimę, ja często gubię czapki i potem kilka dni chodzę bez nakrycia głowy.
    Galeria jak zawsze inspirująca.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne czapeczki i ciekawe prace. Szczególnie zainteresował mnie pasek stworzony przez motylka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha świetne prace ale dla mnie miloscniczki trampek one wiodą prym, świetne z hafcikami !!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Same cudeńka stworzyłyście Wszystkie prace piękne i jedna piękniejsza od drugiej!
    Dołączam ze swoją skromną karteczką urodzinową, ale nic innego u mnie ostatnio nie powstaje.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne prace powstały :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)