niedziela, 23 kwietnia 2023

"Płonące ambony"

  PAYŁNOCONEBĄM czyli "Płonące ambony" Andrzej Dziurawiec to tytuł książki na kwiecień

 


Pomysł na kwietniową pracę był nieco inny, ale pogoda się jako taka zrobiła i trzeba było podgonić z pracami ogrodowymi , tym bardziej, ze to co było zaplanowane niespodziewanie zmieniło kolor;)

Na początek anagramy- tym razem łatwo nie było, ale co nieco udało mi się ułożyć

9 literowe- nabłocone

7 literowe- płonące,  pomocny,  ancymon, napłyną

6 literowe- płynąc, łopocą (flagi), opłacą, opłyną, małpce, ambony, płynna( mowa), pomocna,  pomocna,  obecny, płacom, pełnym, omyłce, nocnym(pociągiem),  pannom, anemon, cymbał, 

5 literowe- canon( aparat fotograficzny), ocean, płaca, mnący(materiał), błona, pacnął, nabył, pełny, płony(smak), błamy, mocna, byłam, cenna, pnąca, manną(kaszą), całym, małpy, cobym( nie zapomniał;), pobył (gdzieś;), nocna(zmiana), opona, ameby, pomoc, opoce

4 literowe- obła, (z) bacą, cena,  cały( świat), mapy, cało(wyjść z ..), amen, łono,  płyn, młyn, myła (sie) opał, Mann, napy, eBay, poły (płaszcza)

3 literowe- łby, pył, cło, łan, łom, aby, był, noc, ona, mop, mył, moc, May(nazwisko),  mną

2 literowe-my, on, mą/me




Podobną już kiedyś pokazywałam, ale nie dość, że miałam już częściowo przygotowaną, to jednej kartki mi zabrakło ;) 




I to tyle:)
Dziekuje za Waszą obecność i komentarze:)

Spokojnego tygodnia życzę i pozdrawiam serdecznie


15 komentarzy:

  1. Kartki wyszły śliczne, pozdrawiam niedzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki Reniu! No i świetne poradziłaś sobie z tymi anagramami. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście, tym razem nie było łatwo z anagramami, ale dałyśmy radę, bo kto jak nie my :)
    Kartki bardzo ładne. Nie sądziłam, że fiolet i wielkanoc pasują do siebie, a jednak wyszedł całkiem udany duet.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki, Reniu. A ja nie wiem czy zdążę w tym miesiącu zrobić coś zgodnie z wytycznymi:(
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki Reniu. A i zadanie na ten miesiąc z górnej półki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartki najpiękniejsze, bo fioletowe :) No co poradzę, że lubię ten kolor :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zabawy nie znam, ale kartka z zającami jest urocza. Wyjątkowa!

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu ważne że wybrnęłaś z zabawy, a kartki przydadzą się zawsze , ich nigdy nie za dużo. Choć za fioletami nie przepadam to obie kartki mi się podobają .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki są śliczne i wg mnie każdy kolor pasuje na każdą okazję, tym bardziej, że dodatki mają znaczenie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa zabawa, a karteczki śliczne:) Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sporo wyrazów ułożyłaś z tak małej liczby trudnych liter, które sama zadałaś. :)
    Śliczne kartki wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. jakie piękne fioletowe odcienie... :) :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super karteczki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zatem zabieramy się za tworzenie słówek a karteczki śliczne, sympatyczne są te fiolety 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)