środa, 3 maja 2023

19 lat mieć ;)

 Miało być podsumowanie, ale znalazłam zdjęcia, które nie pokazywałam, a nie chciałabym żeby mi zniknęły;)

Wczoraj Lila skończyła 19 lat  i jak co roku się zastanawiam kiedy to minęło. 

W ubiegłym roku, przez wakacje, zrobiłyśmy sobie spacer śladami dzieciństwa ( chyba nie tylko Lili;) 

 

Bielsko Biała 2022 rok










Bielsko, a szczególnie centrum jest dalej rozkopane ( sprawdzałam wczoraj;) 

A Wy pamietacie swoje bajki z dzieciństwa? 

Pozdrawiamy serdecznie

18 komentarzy:

  1. Dla Lili najserdeczniejsze życzenia urodzinowe :)
    Bajki z mojego dzieciństwa to "Jacek i Agatka" oraz "Ptyś i Balbina".
    Pozdrawiam Was serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Lili, by spełniły się Jej marzenia. :)
    Świetna wyprawa i widać bardzo udana. :)
    Pamiętam wszystkie bajki z dzieciństwa, bo wtedy nie było ich tak dużo jak teraz. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne fotki, w Bielsku byłam tylko przejazdem a to faktycznie świetne miasto. Bolka i Lolka i Reksia to pamiętam jeszcze te bajki .
    Kule ponoć cudze dzieci najszybciej rosną , widać to po Lilii ale się dochowałaś pociechy. Kto by pomyślał że to już tyle lat, Oczywiście gratulacje dla Solenizantki oby zawsze zdrowa była i teraz i w dorosłym życiu !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowia i pomyślności dla córci.Bajki : Jacek i Agatka, potem z młodszymi Żwirek i Muchomorek, Czerwony Kapturek opowiadany przez rodziców, sporo tego było, tylko współczesnych nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu uściski urodzinowe dla Lilki a fotki świetne zwłaszcza że postaci znajome 😀😃🙂

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego dla solenizantki. Spełnienia marzeń i aby zawsze była uśmiechnięta jak na tych zdjęciach. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość te bajki pamięta. Piękne zdjęcia i udane wspomnienia. Dla solenizantki wszystkiego dobrego i spełnienia marzeń. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. 100 LAT solenizantce życzę !!! Zdjęcia super, a bajki pamiętam... jeszcze - hihihih :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam tam tylko przejazdem... Masz piękną córkę która jest do tego świetną modelką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Sto lat w szczęściu i zdrowiu dla Lili.
    Bajki mojego dzieciństwa to oczywiście Reksio, Bolek i Lolek, Żwirek i Muchomorek, Miś Uszatek, Krecik, Filemon i Bonifacy, a w niedzielę Pszczółka Maja. I uwielbiałam Wilka i Zająca.
    Uściski
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego dla Lili!!! Bajki to Wilk i zając, Krecik i ze starszych Jacek i Agatka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego dla Lili, urodzonej modelki.
    Wiedziałam, że w Bielsku jest pomnik Reksia oraz Bolka i Lolka, ale te dwa pozostałe widzę pierwszy raz.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne zdjęcia. 100 lat dla Lili!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. 100 lat dla uśmiechniętej Lilki!
    Reksio, Miś Uszatek. Colargol, Bolek i Lolek, Pszczółka Maja, itp, itd...

    OdpowiedzUsuń
  15. Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe dla Lili! Ach, jak ten czas leeeeciiii . . .

    Tak, ja pamiętam bajki z dzieciństwa, niektóre mam nawet na DVD . . . Mam też swoje ukochane słuchowisko o sierotce Marysi, którego słuchałam - kiedyś z kaset magnetofonowych, teraz mam w formie elektronicznej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo zdrowia, radości i miłości w tym dorosłym życiu Lilusia!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego dla Lili!!!! Kolejnych słonecznych, roześmianych lat!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna panienka. Najserdeczniejsze użyczenia dla jubilatki.
    Czas mija zdecydowania za szybko, ale nie mamy na to wpływu, dlatego tak ważna jest celebracja każdej chwili.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)