sobota, 10 grudnia 2022

Rękodzieło i przysłowia

To kolejny miesiąc z przysłowiami u Splocika(klik) i choć planowałam co innego, już wiem, że nie zdążę

dlatego wrzucam to co mam, a nie było jeszcze prezentowane.

1. Nie odmawiaj przyjęcia podarunku, nie zapominaj oddanej Ci przysługi.
2. Nie będzie ryba rakiem. 




 

Ten komin miał być prezentem dla Lili, ale sama zdecydowała, ze woli chustę (klik) to komin wskakuje na listę do sprzedaży na Allegro Charytatywni. Kolejna rzecz bez wzoru i opisu:( dobrze, ze nie jest tak trudny jak wzory chust i łatwo mogę go odwzorować.

Jak prezent to i podarunek- mam nadzieję, że może być:) 


 


20 komentarzy:

  1. Ładny ten komin. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczy komin , piekny wzór zapewne znajdzie się chętny.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Komin jest prześliczny i wygląda na cieplutki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny i na pewno cieplutki.
    Pozdrawiam, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny! A do tego z pewnością ciepły! Wzór tak samo dobrze prezentuje się na większej chuście jak i na mniejszym kominie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Reniu fajny ten komin i jak nic zimą się przyda. Fajnie że ma sznureczki na górze bo można go dopasować do każdego rozmiaru. Osobiście to mnie żakardy nie wychodzą bo strasznie z tyłu ściągam nitki ale jak widzę Ty je chyba lubisz!! Spolocik na pewno Ci zaliczy taką interpretację !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu to ciągle mozaika, ale fakt też nie można za bardzo przyciągać nitki:) dziękuje i tak polubiłam ja bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny komin i ciekawy wzór. Super pomysł ze sznurkiem. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super komin i pewnie będzie dla kogoś upominkiem, a dla Lili upominkiem będzie dodatkowy grosz na rehabilitację. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawiłaś się ze mną cały rok i bardzo dziękuję Ci za udział w tej zabawie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny komin, ciekawy wzór, a sznureczki to super pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten komin, podoba mi się wzorek. Serdeczności Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na pewno będzie ciepło otulał szyję w te zimne dni:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ten komin i fajnie, że ma sznureczki do dopasowania :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny komin ;) Myślę, że wielu osobom będzie on pasować.
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    Wildfiret

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny wzór na kominie.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam rękodzieło, komin uroczy! Pozdrawiam i zapraszam do mnie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny i praktyczny komin! Piękny wzór Reniu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)