niedziela, 13 listopada 2022

C&K prezentowo

Jak pisałam na te dwa ostatnie miesiące są dwa tematy do wyboru.

Ja postawiłam na prezent- prezent dla Lili:)

Zamówiła sobie nową chustę, wąską taką którą można się omotać , ale był warunek, mają być frędzelki;)

Prosta chusta i prosty wzór, mnie przypomina wzory greckie i dlatego to "Greczynka"

Nie ma opisu i pdf-  w tej chwili nie mam czasu na siedzenie, rozrysowywanie i rozpisywanie.  Może kiedyś, przy lepszych wiatrach. 

Ta po lewej jest Lili- druga z odwrotnymi kolorami będzie na sprzedaż na Allegro Charytatywni (klik)

Po trzech latach pandemicznych wracamy do zbiórki na turnus rehabilitacyjny;) Jeżeli macie ochotę nas wesprzeć kupnem lub sprzedażą swoich prac to będziemy bardzo wdzięczne:)

Będę wystawiała jeszcze kilka rzeczy, niestety wszystko wymaga czasu, a tego mi ostatnio najbardziej brakuje

A teraz już moja praca

 

 

 






I ta druga dostępna i w sprzedaży  

Wymiary- 160x41 cm

Wydziergana z "Flory" Dropsa  składająca się z 65% wełny peruwiańskiej i 35% superfine alpaca




Dla zainteresowanych kupnem wzorów do samodzielnego wydziergania również mogę wystawić na portalu Allegro Charytatywnie. Proszę o maila na reanja1@gmail.com




15 komentarzy:

  1. Chusty są przepiekne, Lili wie czego chce .Ja nadal nie ogarniam tej techniki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie chusty wyszły bardzo fajnie :).

    OdpowiedzUsuń
  3. No cóż świetne są obie ważne że dla Lilii jest to zamówiony prezent i jej się ma podobać. Co prawda z drutami mi ostatnio nie po drodze ale u mnie kupca nie znajdziesz na gotowe wyroby bo po prostu umiem sobie zrobić sama , a wiadomo że robocizna jest teraz bardzo droga, ale wierze że nabywców co nie robią na drutach znajdziesz na pewno na swoje wyroby bo wszystkie są cudne i takie niepowtarzalne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię takie klasyczne wzory więc oczywiste, że chusty bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwie chusty są przepiękne! A wykonanie i prezentacja w pełni profesjonalne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne są te chusty, Reniu. Cieszę się, że teraz, gdy nadeszły chłody, mogę się owijać takim cudeńkiem od Ciebie.
    Uściski.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności !!! Wszystkie Twoje chusty są rewelacyjne i ze względu na wzory i na włóczkę i w ogóle baaardzo mi się podobają. Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne chusty i piękny wzór. :)
    Wspaniałe prezenty. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te chusty, niezwykle eleganckie. Serdeczności Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! Genialne umiejętności, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zachwycam się Reniu bardzo !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe chusty! Podziwiam ten grecki motyw. Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podziwiam! :) świetnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)