sobota, 17 grudnia 2022

Kartki Świąteczne dla Ani

 Kochani w tym miejscu przepraszam wszystkich z Was do których kartki nie dojdą ale koszty  są dla mnie za wysokie :(

Tak samo przepraszam te z Was do których wyślę w poniedziałek i na bank nie dojdą przed świętami.

Kartki są już przygotowane i popakowane, ale nie dotarłam w tym tygodniu na Pocztę.

Teraz moje kartki w/g mapki  

Aniu dziękuje za  tą zabawę i lata przez które ja prowadziłaś. Wiem jaki ogrom pracy i zaangażowanie wymaga prowadzenie każdej zabawy, ale gdyby nie Ty to pewnie nigdy bym żadnej nie zrobiła - zawsze twierdziłam, ze ja niekartkowa jestem ( i mimo wszystko tak twierdzę dalej, bo przy Was to ja cienki bolek jestem;) ale wiem ile te kartki sprawiają radochy naszym Ciociom i zawsze czekają na nie

Dziękuje Ci raz jeszcze , a Was zapraszam do  oceny moich ostatnich.


 

Zrobiłam kartki do obu mapek, z tym że interpretacja obu jest mocno naciągnięta



Jako, że gwiazdki błyszczą i to moją nieco udekorowałam 


I kolaż dla Szefowej:)


Ani jeszcze raz dziękuje za zabawę, a Wam za każde dobre słowo

Spokojnego weekendu i całego przedświątecznego tygodnia.

Pamiętajcie, ze Święta i tak będą nawet jak nie umyjecie okien czy niw wybłyszczycie całego mieszkania. Wszystko zależy od Nas samych, naszego nastawienia i humoru. Bliskość Rodziny jest najważniejsza:)

Buziaki
 

 


 

26 komentarzy:

  1. Bardzo ładne kartki. Kotek w czapce jest uroczy. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym tak ,,nie umieć robić kartek" jak Tobie wychodzą. Są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu bardzo podobają mi się Twoje kartki. Mapka jest tylko inspiracją, a interpretacja należy do twórcy - wystarczy zajrzeć do galerii kartek: jedna mapka a ile różnych interpretacji.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne kartki I uważam że zgodne z mapka, byłam ma poczcie i doznałam szoku cenowego, znów od wiosny poszło w górę.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne kartki ,ta z Mikołajem świetna!
    Nie dziwię się , że kartki nie wyślesz każdemu ale ceny są jakie są !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne karteczki!!! :) wspaniale się prezentują :)
    A co do kartek - ja także jestem przerażona kosztem znaczków i zrezygnowałam z wysyłania listów z kartkami.
    Z mycia okien też zrezygnowałam :) wolę zjeść ciasto i napić się kawy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu, bardzo ładne karteczki, mapki dają naprawdę szerokie pole do interpretacji.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu i ja dziękuję że zechciałaś spróbować. Ja tez niekartkowa i przy innych moje kartki wypadają blado i podejrzewam że gdyby nie ta zabawa też by ich nie było. Choć powiem Ci że i mnie żal że kończy się ta zabawa, ale 7 lat wystarczy, poza tym coś mi wena gdzieś poszła. Olał okna , od tygodnia walczę z przeziębieniem i mam w nosie okna Święta i tak będą !!
    Co do Twoich do ostatnich mapek to z wielka radością przyjmuję ja do swojej ostatniej galerii, jest tam mnóstwo inspiracji będzie kiedyś z czegoś korzystać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki są przepiękne !!! wydaje mi się, że nie trzeba przepraszać za niewysłane kartki. To jest gest dobrej woli, pamięci i szacunku. Jeśli ktoś nie wysłał kartek jak zwykle to znaczy, że miał ku temu powody. Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki wyszły fantastyczne!
    Ja w tym roku nie zrobiłam ani jednej - dla mnie ten rok był nie-kartkowy.
    Zbaraniałam na chwilę przy wzmiance o myciu okien, po chwili dotarło do mnie. Moja reakcja taka dlatego, że ja od lat, dwudziestu a może i więcej nie myję okien na święta, bo nie od ich stopnia przejrzystości zależy czy czas ten będziemy potem wspominać z uśmiechem na ustach i światłem w duszy. Jasne, że ogarniam chałupę przed świętami, ale bez przesady.
    Pozdrawiam najserdeczniej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wysyłanie do siebie nawzajem kartek (nie tylko świątecznych) to tradycja, którą warto podtrzymywać. Taka kartka potrafi sprawić wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Stworzyłaś przepiękne kartki doskonale intepretując mapkę.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Zabawny kociak w czapce Mikołaja. Fantastyczne kartki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Karta z Mikołajem jest wspaniała

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się Twoja interpretacja mapek :) Kartki są śliczne!
    A co do świąt... to najważniejsze jest zdrowie i spotkanie w rodzinnym gronie,
    Przecież na co dzień też sprzątamy to nie będzie źle :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne i radosne te Twoje kartki. Ja w tym roku mam tak napięty czas, że chociaż na początku chciałam porobić i powysyłać karteczki z życzeniami, to niestety, nie udało mi się to. Doba musiałaby mi się chyba cudownie wydłużyć, aby to się stało. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale urocza kicia :D Super karteczki, uwielbiam je <3 Dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kartki wykonałaś, a dodanie frywolitkowej gwiazdki sprawiło, że kartka jest niepowtarzalna. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwycają mnie te karteczki motywami i kolorystyką. Po prostu są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Reniu urocze karteczki poczyniłaś, myślę że mapki mają być taka inspiracją dla nas a niekoniecznie mamy je odwzorowywać dokładnie.... świetnie Ci poszlo!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super oryginalny pomysł na świąteczne życzenia

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne mapkowe karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)