niedziela, 4 grudnia 2022

Listopadowe prace w C&K-podsumowanie

Dziękuje za udział w zabawie, jak i za ciepłe komentarze.

 

Pokazuje jak zwykle w/g dodawania


 

1/ Ania I 

2/Splocik  -  w poście ma pokazane jak je zrobić:) sama sobie zapisałam, bo są śliczne:)


3/Violka

 4/ Motylek  cudowne jeżyki- zakochałam sie w nich od pierwszego wejrzenia, zapisałam może kiedyś uda mi sie je wydziergać? 

5/Urszula97

6/Agatka

 


7/Elunia


8/Violka


 9/ Tina - odrobiła kilka zaległości, są śnieżynki, aniołki i skarpety, zajrzyjcie koniecznie.

Ale to figurki do szopki skradły całe show - po prostu cudne są!!


 10/ no i moja praca- prezent dla Lili

11/ i nieco spóźniona Mięta(klik)

 


 Miałam dziergać bombki, ale pan Małż właśnie oświadczył że przydałaby mu się nowa czapa, tak że będzie drug prezent z głowy;) no chyba żeby, ale się jeszcze zobaczy co będzie do mnie bardziej przemawiać;)

Dużo zdrówka Wam życzę dbajcie o siebie.



13 komentarzy:

  1. Reniu, zawsze podziwiam utalentowane dziewczyny i ich prace.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i różnorodne prace. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu co prawda nie bawi się nas za dużo , ale prace niesamowite, tym bardziej że dzierganie na drutach lub szydełkiem do szybki nie należy. A figurki do szopki Tiny faktycznie rewelacyjne jak i Twoja chusta dla Lilli
    Pozdrawiam i dziękuję za prowadzenie zabawy i to podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknosci same, szopka ,bombki Splocika i jeżyki to nowości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajowe prace Dziewczyn !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności zrobiłyście :) Zdecydowanie figurki do szopki są zrobione po mistrzowsku !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne prace :) Postacie do szopki cudne,bardzo mi się podobają :)
    Moje zaległości https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2022/12/387-c-k-w-2022-11.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności powstały i jaka różnorodność. :)
    Galeria pełna inspiracji. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Za każdym razem niezmiernie zdumiewa mnie różnorodność interpretacji tematu. Co osoba to coś innego, ciekawego, ślicznego.

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, prace Tiny mają w sobie to coś - są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku, jakie piękne prace!!!
    Brawo ekipa C&K! Brawo Renia za prezentacje i inspiracje!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)