sobota, 9 lipca 2022

Podsumowanie czerwcowych próbek

 Ten post miał być już tydzień temu, ale jak zawsze ja swoje a życie swoje.


 

Kocham ciepłe dni, ale tym razem coś nie wypaliło i nie wiem czy to przeziębienie czy alergia, ale rozłożyło mnie na łopatki i nawet antybiotyk nie pomógł, dlatego zastanawiamy się nad alergią właśnie. Nie wspominałam naszej pani Doktor, ze ja na lekarzy mam największą alergie😁

Żeby nie przedłużać same przekierowania, bez kolaży bo jaka jest próbka każdy wie.

Przypominam jeszcze tylko o kolażach- gdy przygotujecie więcej niż jedną pracę, bo wstawianie na bloga potem jest bardzo pracochłonne- z góry dziękuje

1/Urszula 97 (klik)

2/Joasia&art

Próbka inna, ale jest to tylko zabawa, dlatego dołączam do podsumowania

3/Elunia
 Próbka i kocyk- rośnie aż oczy cieszy;)


 4/Ania 

5/Splocikowe próbki co się łapkami w kuchni stały;)


 6/Violka


 7/Motylek


8/ Agatka


 9/I ja;)


 Zdaję sobie sprawę, ze ta lekcja miała być na początku naszej zabawy, ale jak większość stwierdziła,  próbki robi się bardzo rzadko lub sporadycznie przez kilka osób i próbka zupełnie wypadła mi z głowy.

Na wakacje mamy skarpety ( szczegóły tutaj) a ja dziękuje wszystkim biorącym udział w zabawie i tym komentującym też i lecę kurować sie dalej. Pa


14 komentarzy:

  1. Zdrowia życzę to najważniejsze, cóż wloczka kupiona ale teraz szydelko w ruchu , pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu przede wszystkim zdrówka życzę, jest post to chyba pomału wychodzisz z tego przeziębienia- alergii. Dziękuję za to podsumowanie i wkład pracy jaki w niego włożyłaś, jednocześnie przepraszam za brak kolażu w moim poście, oczywiście się poprawię od następnego miesiąca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No tak, próbki nie zawsze i nie każdy robi, a często od nich zależy, czy wyjdzie coś za małe czy za duże, czy będzie trzeba pruć czy nie.
    Jednak każdy raczej wie, co robi. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. To była ciekawa lekcja z tymi próbkami więc dzięki Reniu 😗

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę dużo zdrówka! Mnie też dopadło jakieś przeziębienie chyba.Zobaczymy czy się dalej nie rozwinie,bo u mnie wszelkie infekcje kończą się zapaleniem zatok.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wracaj szybko do zdrowia, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te próbki, niektóre wzory są bardzo ciekawe. Życzę Ci Reniu szybkiego powrotu do zdrowia i cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak kolorowo wyszło :) Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrowia!! Piękne zestawienie prac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tych próbek :) Powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja mama wiele lat temu nie zaczęła robótki zanim nie zrobiła próbki. Próbka miała poleżeć do następnego dnia, żeby się ułożyła i dopiero wówczas brała miarę. Dziś faktycznie nikt już próbek nie robi.
    Piękne podsumowanie i wiele wspaniałych prac.
    Zdrowia życzę przede wszystkim i może lepiej byłoby żeby to była tylko alergia na panią doktor.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdrówka życzę :) A próbki, które stały się konkretnymi udziergami są świetne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oglądam próbki w Sianożętach i dziś pełne słońce, niewiele widze na laptopie, więc muszę tu zajrzeć jeszcze raz. Zdrówka Ci życze i pozdrawiam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)