niedziela, 12 czerwca 2022

C&K próbka

 Tak na szybko i na temat, ale mój czas jest ostatnio mocno ograniczony, a i zmęczenie materiału daje w kość.

Próbka ( szczegóły tutaj) to coś czego nie znoszę i jak większość z doświadczonych już dziewiarek omijam jak tylko mogę, a mogę w chustach najczęściej, lub w sweterkach robionych od góry, bo te często  przymierzam w trakcie dziergania. Ale nie zawsze można sobie na to pozwolić i wtedy wchodzi                                                    ONA próbka 😀 

 


 

Moja wydziergana jest na drutach nr 2,5. Czyli cienizna okrutna, ale chciałam wiedzieć jak ta włóczka będzie wyglądała  zwartej dzianinie, na grubszych drutach wygląda tak 

JaGa (klik)


różnica duża ale mam jeszcze trochę tej włóczki i chcę ją wykorzystać do końca 

Moja próbka ma 

31 oczek x 10cm czyli 3,1 oczka na 1 cm

48 rzędów x 10 cm czyli 4,8 rzędy( rzęda?)  na 1 cm

Przy większej robótce, chyba by mnie skręciło, więc coś będę musiała wymyślić, żeby można było dziergać grubszymi drutami.

i wzór tkany;) żeby nie było;)



Na koniec dziękuje  Basi za kartkę. U Basi brałam udział w zabawie  "Wędrujący zeszyt" ale zapomniałam o zdjęciach- Basiu wybacz. A jeżeli jest ktoś ciekawy to tutaj (klik) możecie zobaczyć wszystkie wpisy(klik)


Dziękuje Wam za   komentarze i pozdrawiam serdecznie

12 komentarzy:

  1. Chusta jak zawsze zachwyca, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. A dlaczego u mnie trzy różne próbki, jeszcze przeliczyć i wpis zrobić.brr.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna chusta :)
    Próbka na plus :)
    Czy mi się wydaje, czy ja niedowidzę może, czy robiłaś oczka tkane co drugi rządek?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam, nigdy nie lubiłam robić próbek :) Niestety często się to kończyło pruciem robótki - hihihi :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa włóczka, z której zrobiłaś próbkę. Fajna chusta. Cieszę się, że kartka dotarła. Jeszcze raz dziękuję za udział w zabawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, te próbki! Czasem niestety "Nie chcem, ale muszem" - cytując klasyka.
    Piękna chusta i fajna włóczka!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ech Ty już masz probke Reniu?! Wow !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Chusta ciekawa :) Ja jeszcze za próbki się nie wzięłam. Na razie zaległości u Splocika nadrobiłam. U ciebie też mam zamiar. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. w tym poście moje serce zdecydowanie skradło zdjęcie z chustą znad morza... znakomite :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna włóczka. Sprawdziła się i na chuście i na próbce. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)