niedziela, 4 lipca 2021

Podsumowanie czerwca C&K

 Wiem, ze mało osób zagląda na podsumowania, ale ja je lubię- mam wgląd do Waszych prac, bo jak wiadomo żaba po iluś tam miesiącach znika.


 

Dziękuję za kolejny miesiąc wspólnej zabawy i że Wam się chce brać w niej udział:)

Dla mnie jest to ogromna motywacja i możliwość uszczuplenia swoich zapasów 

Jako organizatorka wiem, co będzie w danym miesiącu i chyba tylko dlatego jako pierwsza przygotowałam swoją pracę, ale jak mnie uczono- ważniejsi są goście, dlatego moja będzie na końcu;) reszta w/g dodawania prac


 

1/Violka, ( dokończyła pracę ażurową z poprzedniego miesiaca)

2/Urszula97 ( Ula wypróbowała jeszcze próbkę wzoru na drutach- zobaczcie koniecznie)


3/AniaI ( koszyk ma fantastyczne dno;)


4/Splocik przygotowała próbkę, ale będzie służyć jako podkładka pod kubek

 

5/ i jeszcze raz Viola z torebką oreo:)


 

 6/ Karolina jak widać wypróbowała proponowane wzory i dorzuciła coś od siebie:)

7/Tina zmierzyła sie z moją chustą:) 

8/Agatka wykorzystała wzór do swojej narzuty ( skończyła ja, więc zajrzyjcie koniecznie:)

9/ Mieta przygotowała etui - muszę przyznać, ze jeszcze nie widziałam takiego:)

10/ i moja chusta


 

i czapka którą nawet zapomniałam wrzucić do żabki;)


Spokojnej niedzieli Wam życzę i pozdrawiam serdecznie

16 komentarzy:

  1. Te zabawy są niezwykle motywujące i powstają takie piękne rzeczy:) może kiedyś uda mi sie sięgnąć po szydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe udziergi, czasami trudno coś wymyślić gdyż druty mnie nie lubią, zostaje szydełko. Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekne prace, zwłaszcza chusty i bolerko mi sie podobaja :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie inspirujesz dziewczyny do tworzenia i wspaniałe prace powstały. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne rzeczy powstały.
    Uściski, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace. Chociaż sama nie biorę udziału w zabawach to bardzo lubię oglądać, podziwiać prace innych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu zawsze oglądam te podsumowania, bo są super. Zwłaszcza że to wcale nie jest takie łatwe. Dziękuję Ci za kolejny miesiąc zabawy . Bardzo fajne prace powstały. Lubię ja oglądać w kupie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie podsumowania :) widać ile super prac powstało:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super podsumowanie :D Podoba mi się ta czapka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja, chociaż nie bawię się z Wami to lubię podsumowania. Pokazują różnorodność prac :). Pięknie się prezentują! Brawo Wy!:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiępne prace !Brawo dziewczyny !

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prace powstały, podziwiam pomysły i umiejętności koleżanek.
    Miłego tygodnia Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace ! Od jakiegoś czasu najbardziej fascynują mnie chusty . Śliczne są !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace! Gratuluję autorkom! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super są te podsumowania, bo widać różnorodność prac wykonanych z zastosowaniem tego splotu. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajne robótki różniste :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)