sobota, 19 czerwca 2021

Oczko tkane po raz 2

  Jak wspominałam tutaj(klik) jest to druga praca przygotowana z oczkiem tkanym w roli głównej

Choć tak na prawdę to nie jest to identyczne o którym pisałam tutaj (klik) ale dzierga się tak samo, dlatego dodaje kolejną pracę do zabawy C&K 



Nie jest takie same, ale chcę Was zachęcić do eksperymentowania i (jeżeli nie odpowiada Wam to co zaproponuję) szukania czegoś podobnego, które możecie i chcecie wykorzystać w swoich projektach.

Tym razem powstała czapka- myślę że taka inna od tych pokazywanych w sieci, a również ciekawa, ale jest to tylko moje wrażenie,  ale czekam na Wasze opinie:)





I to tyle, jakoś nie mam weny do pisania:)

Spokojnej niedzieli Wam życzę i pozdrawiam serdecznie


17 komentarzy:

  1. O matko co ja sie dziś naszukałam wzoru tkanego dwukolorowego na druty i normalnie poległam. Szydełkiem nie ma sprawy, od dawna miałam ochotę na koszyk, ale druty... normalnie nie znalazłam.
    A Twoja czapka jest genialna , myślę że świetny worek dla faceta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu na drutach wychodzi nieco inaczej niż na szydełku i właściwie zmieniasz tylko nitkę co dwa rzędy( nic więcej z tym oczkiem nie podziałasz;)

      Usuń
  2. Czapka ciekawa, zresztą sama mam kilka tego rodzaju i bardzo je sobie chwalę. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się wzór, czapka wygląda ślicznie ale myślę, że zastosowań tego wzoru może być więcej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapka śliczna, wzór unikalny.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna czapka, Reniu, ciekawy jest ten wzór.
    Pozdrawiam upalnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się ta czapeczka podoba. Uściski Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzór bardzo ciekawy i efektowny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie sie prezentuje! Brawa Reniu. Podziwiam Twoje tempo. Mi ostatnio idzie jak po gruzie ...😔😥

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie i całkiem inaczej wyglądają oczka tkane na tej czapce. Czapka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie także ta czapka się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest ta czapka, ten kolor i wzór dały fantastyczny efekt:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie prezentuje się ta czapka :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł - czapka jest super! :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Extra ta czapka! Jak ja nie znoszę nakryć głowy, to tym razem jestem oczarowana :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)