niedziela, 11 lipca 2021

Kwieciście ;)

 Tak na szybko wrzucę posta, bo nadciąga burza, a potem mogę nie zdążyć go napisać.

Kwieciście będzie ( przynajmniej w moim przekonaniu;) bo przygotowałam prace na dwie zabawy z kwiatami połączonymi.

 

Pierwsza to zabawa u Splocika (klik) i przysłowia

 1. Bieda matką sztuk wszelakich.

2. Cierpliwość to kwiat, który nie w każdym ogrodzie rośnie.

Jak widać wybrałam to drugie;) ale dlatego też, że szydełkowanie wymaga ode mnie dużo więcej cierpliwości niż druty;)

Druga zabawa to C&K(szczegóły tutaj, klik) zadanie na lipiec 

Obie mają ten sam wzór, jednak różnią sie i to bardzo, zresztą oceńcie same:)


 



i na koniec pokażę Wam co dają tylko 3 cebulki- kalie, które uwielbiam:) a które juz za chwile zakończą swoje kwitnienie, wielka szkoda,a le cóż taki jest kolej rzeczy
Te na drugim zdjęciu  miały bić w pudrowo różowym kolorze, a są śnieżno białe, ale kto by tam narzekał- ja nie;)



Mam jeszcze żółtawe, ale je już pokazywałam już wcześniej:)

Kochane znikam- co prawda nie wyjeżdżamy nigdzie i  właśnie dlatego zarządziliśmy mały remoncik.

Jak znam życie, to ten mały będzie dla nas takim samym wyzwaniem jak i te większe i na pewno nie uda mi sie nic w tym tygodniu przygotować.

Dziękuje za wszystkie komentarze i uciekam- jest burza, leje- z jednej strony sie cieszę, bo lekko odświeży powietrze i ominie mnie podlewanie, z drugiej patrząc na to co burze wyprawiają w pobliskich rejonach zwyczajnie sie boję.

Buziaki



21 komentarzy:

  1. Reniu obie czapeczki extra, ale faktycznie wzorek w gwiazdki jest bardziej widoczny na tej kolorowej, choć może to tylko kwestia zdjęcia. Podziwiam za to szydełko, bo ja się okrutnie namęczyłam przy tym wzorze :-) Co do kalii to u Ciebie pięknie kwitną, i mimo że takie ładne to niestety nie przepadam za nimi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super czapki. Fajny wzorek w gwiazdki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne czapki, boję się tego wzoru, w sumie to nie zaczęłam jeszcze.Te kalie są piękne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się bardzo podoba różowa czapeczka.No lubię ten kolor i wszystkie jego odcienie.Ten szydełkowy splot to dla mnie tajemnica ,stanowczo nie mój poziom szydełkowania ale niezwykle mi się podoba.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna kalie Reniu, lubie wszelkie kwiatki, z tymi nie miałam zbytnio do czynienia ale sliczne sa:) a czepki mistrzostwo!!! Podobaja mi sie, granatowa szczegolnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne czapki, obydwie :) Chociaż nigdy bym nie pomyślała, że są wykonane takim samym wzorkiem :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obie czapki fajne, ale jednak ta cieniowana bardziej efekciarska i gwiazdki różowo migoczą :) Jakiej włóczki użyłaś? Miłej zabawy w C&K i Przysłowia!!!
    Kwiatów gratuluję!!! Ja dopiero czekam na żółte, z odpadkowych cebulek od wujka, bo późno były wsadzone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje:) czapki są z bawełny niemieckiej:)

      Usuń
  8. Ale cudne masz te kalie, Reniu. Czapeczki obie bardzo mi się podobają.
    Udanego remontu, mnie czeka takowy w sierpniu - kuchnia i wszystkie podłogi.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super czapki wyczarowałaś i śliczne kwiaty wyhodowałaś. :)
    I przysłowie przy okazji zostało zinterpretowane. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne czapki i fajny wzór na nich zastosowałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu,piękne czapeczki bardzo misterna robota! a kalie zachwycają, powodzenia w remoncie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne czapki, a kwiatki zachwycają!!! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam ten wzorek, wydziergałam nim kiedyś komin. Myślę, że obie wersje czapeczek są fajne, zależy co kto lubi😉 Serdeczności Reniu😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie czapeczki są super, a na zbliżeniu wzór prezentuje się jeszcze lepiej :).

    Masz piękne kwiatki :).

    My ostatnio malowaliśmy tylko jedną ścianę, a roboty jakby było odświeżane pół mieszkania hihi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szybkiej realizacji remontu Ci życzę :)
    A czapeczki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czapeczki cudowne, zwłaszcza pod względem kolorystycznym. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego remontu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kalie kwitną pięknie!:) czapki bardzo gustowne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kwiaty jak marzenie! Czapki wyglądają fantastycznie i co chyba najważniejsze na bardzo ciepłe.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo pięknie i bardzo kwieciście :) Świetnie widać wzór na wielokolorowej włóczce.
    Mam nadzieję, że burze oszczędziły Twoje rejony - też się zaczynam bać, ilekroć je zapowiadają...

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne te kalie Reniu, pięknie kwitną:) Czapeczki są mega, obie bardzo mi się podobają.
    Udanego remontu!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)