czwartek, 1 lipca 2021

C&K lipiec

 To już 6 lekcja wspólnej zabawy- czas szybko mija i mam nadzieję, że nie nudzicie się i druty czy szydełko nie jest już takie straszne 😀

Jak już wspominałam w poprzednim miesiącu w lipcu będą wzory gwiazdkowe lub kwiatowe, bo to zależy kto co w tym wzorze zobaczy 😉

Wzory , ale jak ktoś przygotuje kwiaty czy gwiazdki to też może wrzucić 😀

Szydełko : 

Jak i następny wzór można wykorzystać go przy supłaniu czapek, sweterków, podkładek czy (gdzieś widziałam) poduszek 

 

i koło (np. dno koszyka lub okrągła torebka)
 

 

koszyk z wykorzystaniem (krok po kroku)

i dwukolorowy( co prawda po ang. ale jak sie ktoś uprze to da rady;)




 sweterek (krok po kroku)


 Drugi to wzór jaśminowy- nieco trudniejszy (w/g mnie), ale  po kilku przerobieniach łatwy do zapamiętania.


 

Tym wzorem przygotowywałam już taki komplet(klik)



 ale można zastosować i w koszykach czy torebce, podkładkach i w dywanikach prostokątnych też- ważna uwaga wzór jest dość włóczko żerny i dość gruby

Druty :

Pierwszy


i drugi nieco inny

Wzór stary i znany - miałam z niego sweterek jeszcze w podstawówce, lekko ażurowy i zdecydowanie cieńszy od tego na szydełku- idealny na zwiewne szale, lekkie kocyki niemowlęce i sweterki właśnie 😀

szal(klik)


Mamy czas wakacyjny dlatego na sierpień planuję  falowanie poprzez wydłużone oczka;) Proste i fajne wzory do wykorzystania resztek

I to tyle.



14 komentarzy:

  1. Piękne ściegi- z przyjemnością przetestuję te szydełkowe, bo wyglądają naprawdę wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reniu fajne inspiracje już mi się podobają, musze tylko pomyśleć co by tu zmajstrować :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale gapa ze mnie , oczywiście zapomniałam napisać, że bardzo mi się Twój komplecik podoba. Super Ci wyszedł !!

      Usuń
  3. Super są te wzorki :) Muszę koniecznie spróbować zrobić taki gwiazdkowy koszyczek :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny jest ten szary komplecik :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne wzorki i komplecik super:)
    Spóźniłam się do żabki czerwcowej ale pracę z czerwca mam:
    https://papillon-motylkowo.blogspot.com/2021/07/307-dzierganie-i-supanie-6.html

    OdpowiedzUsuń
  6. No to będzie co podziwiać.
    Pozdrawiam cieplutko, Reniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow ciekawy wzorek.... ide nadrobić zaleglosci 🙈

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha, no i zrobię mój koszyk teraz :). Nie udało się w czerwcu, będzie w lipcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yyy, nadal nie ma koszyka, ale są próbki. Reniu podziwiam ciebie za zrobienie kompletu czapki i szalika tym jaśminowym wzorem.

      Usuń
  9. Komplecik wyszedł rewelacyjnie. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś robiłam ten splot na drutach i wtedy nosił on nazwę "Stokrotki".
    Najczęściej wykorzystywany był na wyroby dziecięce.
    Nie wiem, czy coś zrobię tym razem, bo ręce w tych pogodach dają popalić.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wróciłam z urlopu dzisiaj. Czuję, że będę mieć problem z tym wzorem, ale pewnie uda mi się choć jakieś próbki porobić. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tych gwiazdkach na druty, są piękne i świetnie się je robi.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)