niedziela, 1 sierpnia 2021

C&K sierpień

 Jak już zapowiadałam w tym miesiącu bawimy się oczkami wydłużonymi.


 

 Prawie nie ma mnie w sieci, ale już wracam i nadrobię zaległości- dzisiaj wpadam jednak, by podać wytyczne na kolejny miesiąc wspólnej zabawy:)

Banalnie proste wzory z szerokim wykorzystaniem- możecie przygotować poduszki, szale, czapki, bluzki i co tylko przyjdzie Wam do głowy. 

Oczko tworzy się przez wielokrotność nawinięcia nitki na druty/szydełko- to część wspólna, później  trochę różnią się wykończeniem oczka, ale to macie już na filmikach.

Szydełko:


inne propozycje wzoru 

po kliknięciu w zdjęcie przeniesiecie się do odpowiednich stron

1/

2/

3/
 

4/


5/

6/
 

Druty.

Wzór wygląda nieco inaczej- jest lżejszy i bardziej ażurowy.


 

 1/


 2/
 

Jak widać na druty znalazłam mniej inspiracji, ale nas ogranicza tylko wyobraźnia:)

Na wrzesień planuję entleraki i składaki :) brzmi fajnie, prawda:)


18 komentarzy:

  1. Pięknie inspiracje, Reniu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, naprawdę piękne i użyteczne i nawet wyglądają na łatwe. Dzięki! Na pewno kiedyś wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi super odcinek Reniu 👍😊 Ale zainteygowalas mnie tymi nazwami ktore przygotowałaś na wrzesień 🤣😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Super temat w sierpniu.Patrząc na wrzesień jestem przerażona, enterlac to moja zmora.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo efektowne te wzorki. Na pewno powstaną wspaniałe prace.
    Uściski Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podobają te wzorki. Pozdrowienia przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ piękny ścieg. Nie znałam go i zaraz filmik chętnie obejrzę :).
    Buziaki Reniu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj Reniu. Tak dawno u Ciebie nie byłam (u siebie także), a zabawa bardzo się rozkręciła. Inspiracje piękne. Mam nadzieję, że do Was wrócę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne inspiracje i sam wzorek też fajnie wygląda :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne wzory i super inspiracje. :)
    Kiedyś robiłam tym wzorem, ale wtedy jeszcze nie blogowałam.
    Niestety na większą pracę nie mogę się rzucać, nie dam rady, ale może coś małego wykombinuję.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te wzory! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak piękne są te fale !!! Zachęciłaś mnie !!! Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny wzór i daje wiele możliwości. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzorek jest naprawdę bardzo ładny :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo, jaki fajny wzór :) na pewno powstaną piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe i łatwe te wzorki. Nigdy bym się nimi nie zainteresowała a dzięki Tobie nawet je wypróbowałam. I podobają mi się. Chyba jeszcze zrobię jedną próbkę, może akurat zaskoczy i spodoba mi się efekt...
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasu mi zostało niewiele, ale spróbuję choć próbki zrobić :-) Fajny temat choć przyznam że z drutami mi niespecjalnie po drodze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu, ciekawe wzory nam podałaś, niestety nie starczyło mi czasu na wypróbowanie wszystkich, a szczególnie na druty, które tak bardzo chcę doskonalić. Zostałam przy moim faworycie szydełku :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)