niedziela, 15 grudnia 2019

Gwieździście :)

Mało prac świątecznych powstanie w tym roku, chyba po raz pierwszy nie czuję Świąt i nie wiem czy mi sie to podoba.
Za oknem ciepło jak na Wielkanoc, wiatr hula na całego, a ja tak bym chciał białych świąt.
Potem może być już wiosna, ale BN powinno mieć w umowie, ze są białe.

https://reanja1.blogspot.com/2019/12/polszczyzna-i-rekodzieo-grudzien.html



Wysupłałam tylko kilka gwiazdeczek frywolitkowych autorstwa Robin Perfetti,  Mary 1307611 (cokolwiek to oznacza, to tak jest podpisany wzór) I kilka śnieżynek Lene Biorn z książki "24 Snowflakes in Tatting"

 Mała "kupka" jednak się wysupłała:)
choć powiem Wam, że mało ostatnio supłałam i widzę regres  i nie wiem czy mi z tym dobrze
Nie będę juz wspominać o usztywnianiu i naciąganiu pikotek, dlatego jak mogę to je omijam- no kurka, nie lubię i już:(







Śnieżynki dołączam do mojej zabawy (szczegóły tutaj-klik) ale chyba to nie będzie koniec, bo mam jeszcze coś:) ale to już w następnym poście.
Kochane dziękuje za każdy komentarz i miłego popołudnia Wam życzę

25 komentarzy:

  1. oj kochana supłaj bo cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. What a beautiful collection of snowflakes!!! Glad to see you are still tatting ;-D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam podobnie z tymi świętami... aura nie ta. Choć przecież istotą Bożego Narodzenia nie jest przecież śnieg, to jednak nasze wspomnienia z dzieciństwa sprawiają, że taka aura wokół nich być powinna. Dobrze, że choć u Ciebie troszkę płatków popadało. I to jakich!
    Piękne te frywolne śnieżynki. Zazdroszczę dostępu no książek z wzorkami.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne śnieżynki Renatko,tej książki to też Ci zazdroszczę troszkę -:)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyobrażam sobie, że całe to usztywnianie jest mało zabawne ale za to efekt - wart poświęcenia:) Serdeczności Reniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe frywolitkowe śnieżynki Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakież one PIĘKNE!!! Już sobie wyobrażam jak cudnie swoją bielą i delikatnością ozdobią choinkę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne! Frywolitkowe zawsze wyglądają zjawiskowo.
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne gwiazdeczki. Taka ilość zasługuje na pochwałę cierpliwości i umiejętności!
    Są tak delikatne jak te na niebie:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu cudnej urody Twoje śnieżynki, co mogłam stwierdzić naocznie :-)
    W Twojej zabawie w grudnie bedzie chyba biało od śnieżynek :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezły hurcik Reniu ;-) i ma właściwości rozgrzewające a nie mrożące, ot przywileje rękodzielnika:-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne frywolnym śniegiem poprószyło.Prawdziwe white Xmas.

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie cudowne są te frywolitkowe śniezynki, cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie potrafię sama takich zrobić ale zawsze podziwiam bo są piękne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Reniu, cudowne są te śnieżynki.
    Ja tam za śniegiem nie tęsknię, ale wiem, że jestem w mniejszości:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Reniu, piękne są te Twoje śnieżynki :)). Takie delikatne jak płatki śniegu, którego mi również brakuje :(. Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne śnieżynki:) Twierdze tak samo,że Świętabozego Narodzenia powinny być z mrozem i śniegiem. Przez tę zgniłą pogodę i wietrzysko nabawilam sie zapalenia spojówek i nic nie mogę robić :( Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Reniu cudnie się prezentują! Taki maly zamiennik zamiast białego puchu. Ja też bardzo chcę białych świąt, a potem to już wiosna..Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Zauważyłam, że w ostatnich latach coraz mniej osób wokół mnie cieszy się z nadchodzących świąt Bożego Narodzenia. I tak sobie myślę, co ze mną jest nie tak, że nie mogę się ich doczekać...
    Kolejny raz zachwycam się Twoimi gwiazdkami. Są świetne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Reniu nie taka mała ta Twoja kupka sniegu :) frywolne snirzynki sa cudne !!!:) a białych świat tez bym bardzo chciała ...mozemy razem pomarzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne frywolitkowe śnieżynki :)
    Reniu, tak jak Ty, chciałabym białych świąt. Niby nie o śnieg tu chodzi, ale byłoby bardziej klimatycznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, przepiękne gwiazdki i śnieżynki, tak delikatnie i ulotnie wyglądają :)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne śnieżynki powstały, przepiękne. Jednak Frywolitka ma tę lekkość i moc w sobie. Niech przyniesie Tobie spokojne i radosne święta. Prześliczne prace :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)