sobota, 7 grudnia 2019

Podsumowanie Listopadowego zadania

 Czas na podsumowanie listopada.



W zabawie wzięło udział 12 osób, ze mną włącznie.
Powstało wiele prac w różnych technikach, co mnie osobiście bardzo cieszy, bo widać naszą różnorodność i kreatywność.
Kochane dziękuje za kolejny miesiąc wspólnej zabawy i choć głosów było niewiele to na przyszły rok obiecuje jej kontynuację, choć może będzie coś nowego. Lubię zmiany i nic na to nie poradzę:) ale nie bójcie sie interpretacja dalej będzie dowolna i nie zamierzam nikogo dyskwalifikować


1/ Renia 

2/ Marysia

3/ Sady Sana
 4/ MałgosiaX
5/ Justynka
6/Ania





7/Ania/nawanna
8/ Ola
9/ Maryla
10/ Splocik

11/ Pawanna
12/ Violka


 i moja praca
To na tyle:)
Dzisiaj dziękuje za wszystkie komentarze i zapraszam do grudniowej zabawy
Buziaki przesyłam


19 komentarzy:

  1. o proszę. Jakie piękne i różnorodne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Piękne, różnorodne prace!
    Fajnie że będziesz kontynuowała zabawę. W poprzednim poście, wstrzymując się od głosu, miałam na myśli siebie, bo nie zawsze jestem tak zorganizowana żeby na każdy miesiąc coś przygotować, a że czytałam u kogoś, że zapisując się jesteśmy tego świadome czego się podejmujemy, to trochę mi głupio by znów się wyrywać, a potem wyjdzie jak wyjdzie;)
    Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne podsumowanie i wiele ciekawych i różnorodnych prac:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu, lubię te podsumowania, bo pokazują różnorodność interpretacji tematu i są źródłem inspiracji.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniałe prace moja już grudniowa czeka na publikacje:)
    ale fajnie ,że będziemy bawić się dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne i różnorodne prace - miło popatrzeć na takie zestawienie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu, a ja dziękuję za kolejny miesiąc zabawy :) Pięknie i różnorodnie jak zawsze :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne prace powstały, miło się ogląda takie cudeńka.
    Uściski Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawe interpretacje tematu jesiennych róż. Przyznam, że ta zabawa w skojarzenia bardzo mi się podobał i chętnie wezmę udział w kolejnej edycji.Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zła na siebie bo zapomniałam Ci Reniu swojej pracy podrzucic 😬 A wszystkie prace sliczne !

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna galeria i jaka różnorodność 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, świetne prace, naprawdę jest na czym oko zawiesić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super podsumowanie i tyle pięknych prac. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace, jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Brawo My:-) na blogach to nawet jesień jest piękna;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie prace są rewelacyjne, bo wykonane z sercem i z pomysłem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna galeria, jak zwykle napracowałaś się przy jej tworzeniu...
    Rozmyślam nad grudniową pracą.
    :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)