środa, 18 grudnia 2019

No i gdzie ta zima???

Ja tam za zimą nie przepadam, ale za oknem u nas było dzisiaj 15 st w + , a to w drugiej połowie grudnia oznacza infekcje i choróbska, co mnie już nie cieszy.
Tak samo poziom rzek jest tak niski, że widać dna i ptaki wodne po widzie zamiast pływać, się przechadzają- jak przetrwają zimę?
Na początku roku obiecałam sobie kilka rzeczy, między innymi ,że skończę kilka rozpoczętych prac i powiedzmy że mi się to udało w połowie;) a że chcę zdążyć je jeszcze pokazać, to nieco przyśpieszam:)


Dzisiaj komplet na zimę, ale jak na razie włożyłam do szafy, bo aż tak czapek nie lubię;)
Ten komplet jest mój, tak samo jak wzór, ale opisu na razie nie będzie,
Kolor nieco przekłamany , ciągle wychodzi mi szary, a to taki głęboki blue jeans.




Drugi komplet, czapka i komin, w kolorze miodowym ,zrobiony jest z mieszanki wełny i akrylu (35% i 65%) 
wrzucam na aukcje na Allegro Charytatywnie, ma ktoś ochotę?? 

W wersji bez pompona
 


 I z pomponem ( jest dowiązany, w każdej chwili można go zdjąć, np do prania)



Zimowe komplety dorzucam do mojej zabawy ( szczegóły tutaj:)




18 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie Reniu dziergasz!!! A zima to prawda, kiepska... Moze mróz i snieg przyjdzie ale w styczniu czy w lutym, to troche pozno 😬

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie ta zima?
    Zimy nima.
    I byłaby wiosna w grudniu,
    gdyby nie... zmrok po południu:)

    Reniu, przepiękne są te kompleciki, zwłaszcza pierwszy mi się podoba.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgapiam z Małgosi:
    Gdzie ta zima?
    Zimy nima.
    I byłaby wiosna w grudniu,
    gdyby nie... zmrok po południu:)
    Komplety cudowne i prześliczne, a ja tak nie lubię chodzić w czapce. Pozdrawiam gorąco.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No nie ma i na razie się nie zanosi na taką zimę jakie z dzieciństwa pamiętam.
    Świetne komplety! Podoba mi się ten miodowy. Czapek u mnie pod dostatkiem a ja w kaszkiecie chodzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zima się chyba na nas obraziła i omija szerokim łukiem. I kto w takim razie będzie nosił takie wspaniałe komplety? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne czapki, chociaż sama ich nigdy nie noszę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne komplety, ten miodowy bardzo mi do gustu przypadł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplety bardzo fajne. Ja na razie tylko coś na szyję wrzucam bo za ciepło na czapki. A zimy wypatruję z utęsknieniem bo świeta bez śniegu to nie to. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Reniu cudne są te kompleciki , zwłaszcza ten miodowy i koniecznie z pomponem .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu wydziergałaś przepiękne komplety. Jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oba komplety są świetne i mają w sobie to coś :) Ten miodowy jak dla mnie zyskuje z pomponem zdecydowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne komplety zimowe! Może w styczniu będzie biało i mroźno...?

    OdpowiedzUsuń
  13. Super są te komplety, fajne. Pięknie się prezentują i chyba pozostaje życzyć, żeby chociaż troszkę się udało takowe ponosić tej zimy :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne komplety, Reniu! Podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne komplety Reniu, ostatnio mam fazę na żółty wiec ten miodowy bardziej mi odpowiada kolorystycznie ale ja mam fazy zmienne;-) Póki co szale odpoczywają w szafie a czapki... moje czapki zawsze odpoczywają:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mi by nawet przekłamany kolor odpowiadał. Kupiłam sobie niedawno szarą kurteczkę i buciki ^^. Piękne komplety. Naprawdę masz talent do zimowych cudowności :) (i nie tylko ;)). Tegoroczna zabawa nam się kończy ale spokojnie na ten miesiąc też wezmę udział. Głupio by było ostatni odpuścić, skoro brałam we wszystkich :D. Praca gotowa tylko muszę znaleźć chwilkę na zdjęcia i wstawić ^^.
    Ta zima faktycznie w tym roku bardzo niezimowa. Białych świąt niestety nie będzie. Nie mniej jednak życzę aby był to pogodny i pełen miłości czas spędzony z bliskimi :* Zdrówka, pomyślności dla Ciebie i Lili na cały następny rok :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne komplety Reniu, mimo że "zima" nie pozwala za bardzo takowych używać... Pozdrawiam świątecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne komplety:) Nie miałabym nic przeciwko odrobinie zimy ;) Pozdrawiam świątecznie Reniu:)

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)