czwartek, 18 kwietnia 2019

Polszczyzna i rękodzieło

Dla zainteresowanych szczegóły tutaj;)

Miałam nadzieję, że tym razem nie będziecie miały kłopotu, bo wiersz dokładnie wskazuje na Wielkanoc, ale widzę, ze trzeba będzie wymyślić coś prostszego- ciekawe czy domyślacie się co szykuję na maj?




Dzisiaj przychodzę z moją pracą, ale moja interpretacja wcale nie będzie taka dosłowna, bo będzie to

KOSZYCZEK, ale nie taki jaki do święcenia używamy:)
taki sobie wymyśliłam jako opakowanie dla frywolitkowych jajek z poprzedniego postu.







 Kochane, jutro Wielki Piątek i mało kto będzie zaglądał na blogi dlatego już dzisiaj chcę życzyć Wam spokojnych, słonecznych i rodzinnych  Świąt Wielkiej Nocy




27 komentarzy:

  1. piękny koszyczek:)
    Radosnych ŚWIĄT:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny koszyczek:)))
    również życzę Tobie wesołych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale rewelacja!!!
    Reniu owocnego czasu Triduum i radosnego swietowania zmartwychwstania Pana!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych i rodzinnych świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Reniu, dla Ciebie i dla całej Twojej Rodzinki również wszystkiego najlepszego z okazji nadchodzących Świąt :-) A koszyczek cudny, bardzo fajnie sobie go wymyśliłaś i pięknie wykonałaś.Brawo Ty :-) Pozdrawiam serdecznie i wesołego Alleluja :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjny koszyczek!
    Radosnych i rodzinnych świąt Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne pisanki <3 Bardzo oryginalny pomysł. Ja ostatnio postanowiłam troszkę zmienić moją działalność rękodzielnika i zaczęłam wykonywać karykatury najbliższych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny koszyczek na h jajeczka :)
    Reniu dla Ciebie i twoich najbliższych życzę Zdrowych i Pogodnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny koszyczek! Takie puzdereczko! Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt !^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna świąteczna ozdoba! Wesołego Alleluja 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny koszyczek, pięknie się prezentuje (a z jajkami wprost idealnie) :)
    Pozdrawiam ciepło i również życzę zdrowych, wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny koszyczek, ja znów wstawię trochę na ostatnią chwilę, musiałam w końcu Nabuzaelowi oddać bloga ;p Już jestem ciekawa co będzie na maj. Ja tam popieram trudne wyzwania :) Filip z konopi bardzo mi się podobał, tak samo jak zagadka z sercem :) Wesołych Świąt kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się to, że to taki zamykany koszyczek :) super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu, prześliczny ten koszyczek. Wesołego Alleluja, kochana! I zajrzyj do mnie na wyniki candy...

    OdpowiedzUsuń
  15. Reniu jestem zauroczona tym koszyczkiem - pudełeczkiem. Coś pięknego, koniecznie kursik na to cudo poproszę.
    Pozdrawiam i radosnogo Alleluja życzę

    OdpowiedzUsuń
  16. Opakowanie super!
    Życzę Tobie i Twoim bliskim, spokojnych i radosnych Świąt.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczny koszyczek!
    Życzenia ciepłe jak tchnienie wiosny składam Ci w ten czas radosny. Niech wszystkie troski będą daleko, a dobro płynie szeroką rzeką 😊 Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny koszyczek. I taki praktyczny.
    Kochana Reniu. Z okazji świąt chciałabym życzyć Tobie i Twojej rodzinie wszystkiego co najlepsze. Niech będzie to czas wytchnienia, spędzony w spokojnej, rodzinnej atmosferze. Niech zmartwychwstały Chrystus nie szczędzi Wam swoich łask i otacza Was swoją opieką.
    Wesołych Świąt, Kochani!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne prace! Zdrowych, radosnych i spokojnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny koszyczek i cudowne frywolitkowe pisanki. Zachwycający komplecik!
    Zdrowych i spokojnych Świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie :)
    Wesołych i spokojnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uroczy ten koszyczek!
    podziwiam za tę umiejętność machania szydełkiem

    czy te białe kwiatki to takie białe sasanki? cudne są!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zestaw cudowny, nic dodać, nic ująć;)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)