sobota, 27 kwietnia 2019

hmmmmmmm

jakby tu zacząć?
no cóż- jak to śpiwo górol- ni mom chęci do roboty...... ani do pisania , wiec zgryz mam dość duży, ale jakoś zacząć trzeba:)
 i wywiązać się z ostatniego zadania na ten miesiąc, czyli kartki u Ani.

http://iwanna59.blogspot.com/2019/01/wielkanoc-z-paleta-kolorow.html




Dobrze, ze Ania napisała, że mogą to też być kartki komunijne, bo byłby klops na całej linie.
Mam też nadzieję, że Ania zaliczy i tą pracę, bo to właściwie czekoladownik, mój pierwszy, nawet wpasował sie w kolorystykę, bo to biel, brąz i bardzo jasny(ale jednak jest) szary

zdjęcia kiepskie - robione 5 minut przed podaniem  dalej



U nas siępi deszczyk od rana, choć zapotrzebowanie jest o wiele większe, ale i tak cieszymy się z tego co jest. Chyba będę musiała sobie poprawić nastrój- ciekawe czy zgadniecie czym :)
Myślę,że te z Was które zaglądają do mnie systematycznie już wiedzą o co chodzi:)

18 komentarzy:

  1. Piękne karteczki. Zazdroszczę Ci deszczu i to bardzo:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś mi się nie wydaje, żeby u Ciebie nie bylo chęci do roboty, ale każdemu naleźy się odpoczynek przecież. Bardzo ładny czekoladownik zrobiłaś, eco-craft z dodatkiem bieli bardzo dobrze się tutaj sprawdziło. Podoba mi się. U nas deszczu ani kropli, czekam i wyglądam. pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu no pewnie że zaliczę :-) . Super debiut , Piękny jest ten czekoladownik i to taki fajny niezobowiązujący prezent. Dziękuję, że nie spasowałaś :-)
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały i "smakowity" w kolorach czekolady białej i brązowej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to bardzo udany debiut. Piękny czokoladnik. Taki klimatyczny.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny czekoladownik, w takich "eko" klimatach, które osobiście bardzo lubię :)
    U nas akurat deszczu nie brakuje. Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Reniu, piękny i elegancki czekoladownik.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dołączam do przyspiewki😉 Świetny czekoladownik, bardzo elegancki a jednocześnie skromny. Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Brawo! Piękny okazjonalny czekoladownik!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. Reniu czyli nie jestem sama w tym braku weny:-)
    Śliczny czekoladownik-super wykonanie. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny czekoladownik to takie połączenie kartki plus coś słodkiego.
    U nas deszcz pada już trzeci dzień. Miłej majówki i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny czekoladownik. Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny czekoladownik, piękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)