sobota, 6 kwietnia 2019

Podsumowanie marcowych konopi

Bardzo, ale to bardzo dziękuje, tym z Was które podjęły wyzwanie, dla mnie dość łatwe, bo każda interpretacja była dobra- bez względu czy wzięłyście sznurek konopny, czy samą konopie jako temat przewodni swoich prac, czy też odczytując go jako prace zrobioną w nie czasie.
Od razu piszę, że temat kwietniowy jest taki sam- choć piszecie że trudny.
W wierszu bardzo dokładnie opisywana jest przecież Wielkanoc, a teraz prace właśnie takie powstają i na pewno będą zaliczone.

Ok, przechodzę do podsumowania i jak zwykle będą w/g kolejności dodawania
Małgosia XAnia (dzięki za kolaż;), Agatka, Renia, Splocik


Hubka,  MarysiaMarylka, MałgosiaAnia,   Justynka



 Beva, ZofikoViolka   , i jeszcze tutaj(klik), EviPassjonatka, OlkaSady Sana,





 Justynka, EwaAleksandra Alina, Iwona, Mięta, no i na końcu moja praca



Mam nadzieję, że tym razem nikogo nie ominęłam, ale też zauważyłam, że mój program grymasi podczas wgrywania zdjęć, za co z góry przepraszam i jakby coś to piszcie.
Miłej niedzieli Wam życzę, u nas dzisiaj pada, ale deszcze jest teraz potrzebny, więc nie będę narzekać:)



20 komentarzy:

  1. Pięknie się dziewczyny spisały, powstało całe mnóstwo świetnych prac. Dziękuje Reniu za zabawę i podsumowanie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super prace powstały i cudnie tak wyglądają w jednym miejscu. Jak zawsze zachwyca ich różnorodność. Jest pięknie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powstały świetne kartki.
    Ja w tym miesiącu odpadłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Reniu Twoją zabwę bo każdy znajdzie w niej swoje miejsce, niezależnie co i jak tworzy :)) Pięknie prace wyglądają razem!! Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękną galerię naszych prac przedstawiłaś! Dziękuję za wspólne zabawy, cmok, cmok:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki i oryginalne interpretacje tematu, ale moje karteczki, które pokazałaś, to nie te, co filipa reprezentować miały, czyli trochę jak z konopi wyskoczyły. Lecz skoro do tematu pasują, to niech sobie, w przemiłym towarzystwie innych filipków pozostaną. Pozdrowienia i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za podsumowanie:-) Piękne i różnorodne prace powstały :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. super :)
    tematy trudne ale każdy coś wymyślił :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace!
    Pozdrawiam wiosennie Ciebie Reniu i wszystkie Artystki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prace powstały, a w takim podsumowaniu idealnie to widać :)
    Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Reniu, ale sympatyczne Filipki wyskoczyły z konopi.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie zastanawiałam się jak z tego wyzwania wywiążą się uczestnicy zabawy. I widzę, że rozgryźli temat fantastycznie. Aż ciekawość mnie bierze, jak zinterpretują temat w tym miesiącu. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne podsumowanie marcowych zmagań :) Piękne prace powstały!
    ps. Reniu, nie ma jednak mojego Filipa - konika polnego (pisałam do Ciebie maila)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nic dodać nic ująć,wspaniale się te wszystkie prace prezentują.
    Serdeczności zostawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne i różnorodne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wyszło nam znakomicie :D a co do kwietniowych prac, też od razu pomyślałam, że wystarczy coś związanego z Wielkanocą zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powstały piękne prace :)
    Nie ma co, jesteśmy zdolne :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)