środa, 20 czerwca 2018

1 :)

czyli karteczki i pierwsza zabawa blogowa w której biorę udział.
Będzie to składanka, bo od razu przygotowałam kartkę do Uli i Ewy

http://kulskowo.blogspot.com/2018/04/675-kartki-bn-2018-kwiecienwytyczna.html

ale zacznę od Ani 
powiem że w pierwszej chwili pomyślała "jasna cholera" nic mi nie pasowało, potem jeszcze czytając komentarze zadowolonych dziewczyn coraz bardziej się załamywałam i wróciłam do posta jeszcze raz- przeczytałam dokładnie instrukcje Ani i co nieco ochłonęłam
potem już poszło;)

pierwsza była kartka na Chrzest , ponownie sięgnęłam po format portfelika , który przygotowałam na Komunię (klik)
Nie wiem dlaczego, ale te okolicznościowe robi mi się najtrudniej



Aniołek zakupiony kiedyś szt 1- zrobiłam sobie formę silikonową jak widać daje radę:)
Biała baza, papier w kwiaty, napis wieloczłonowy
Teraz biała baza, tektura, napis wieloczłonowy

tutaj akurat odcisk z formy kupionej na Aliexpress za niecałe 4 zł ;)
no i miało wyjść jajo, a wyszło koło- czyli na przekór jak zawsze:)

i Mikołaj, biała baza, napis

Na tyle mój czas i wyobraźnia wystarczyła :)
Kartka do Uli wygląda tak -


też szybko prosto i bez zastanawiania, sięgnęłam po obrazek, ja niestety nie potrafię tak czarować akwarelami jak Dziewczyny
 i składaczek do Ewci - przyznam sie bez bicia nieco zmieniony, ale jakoś tak najbardziej mi pasowało;) mam nadzieję, ze Ewcia mi zaliczy



dziwnie wyglądają kartki świąteczne przy hortensji, ale przytaszczyłam kilka gałązek od Mamy- u mnie nie chcą rosnąć, wie ktoś dlaczego?
jeszcze kolaż dla Ani


27 komentarzy:

  1. Nie raz tak jest, że gdy coś nas najpierw przeraża, to później powstają śliczne prace i tak jest tez tym razem. Poradziłaś sobie fantastycznie i karteczki są urocze. Dla mnie NAJ, to ta z aniołkiem L:) Z czego robisz taki odlew ?
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z masy fimo lekkie:)
      Dziekuje Bożenko

      Usuń
    2. Właśnie zastanawiałam się, jakie to jest ciężkie :)
      Dzięki :)

      Usuń
  2. Piękne karteczki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Reniu zachwyciła mnie kartka wielkanocna. Prostota i ten kogucik :) no sliczna:) reszta tez swietna, portfelik i składaczek pomysłowe bardzo!!! A hortensje coz moze pH ziemi nie takie ???

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, piękne kartki powstały. Jedna ładniejsza od drugiej. Pomysł z portfelem i aniołkiem idealny, okrągłe jajko urocze, wszystkie cudne. A i jeszcze gwiazdki "w kosmosie" - super. Bardzo mi się Twoje kartki podobają. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki !Najbardziej zachwyciła mnie gwiazdkowa do Uli i składaczek na moje wyzwanie :-) Ale pozostałe z odlewami też są fantastyczne :-) A hortensje potrzebują kwaśnej ziemi,moje rosną od północnej strony i kwitną co roku .Nawożę je nawozem do borówek amerykańskich .

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki, aż trudno wybrać najładniejszą :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też miałam mały problem z czerwcowym bingo :) Wspaniale sobie Reniu poradziłaś - wszystkie karteczki wyszły ślicznie. Moim skromnym zdaniem składaczek górą ale bardzo mi się spodobał też pomysł na pierwszą karteczkę.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Reniu cieszę się bardzo , że sobie poradziłaś z czerwcowym bingo i to z takim przytupem , bo kartki sa świetny. Super pomysł z wykorzystaniem odlewów ale moja szczególną uwagę przykuła kartka z Mikołajem. Super kolorystyka no i lubię tła z napisami.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne karteczki, najbardziej podoba mi się ta w formie portfelika. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne karteczki, wszystkie, ale wyjątkowo podoba mi się ta pierwsza z aniołkiem i ta z kogutem (ach, ten "eko" klimat) :-)
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się twoje karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Reniu, wspaniałe kartki. Portfelik to super pomysł. Podziwiam Twoją interpretację mapki - ja wciąż nie magę znaleźć na nią pomysłu. A składaczek - miodzio!
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne karteczki, a już ta w formie portfelika jest super!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne i pomysłowe prace. Pozdrawiam Reniu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie sobie poradziłaś, a ta wielkanocna, jak dla mnie, super. Zastosowałaś różne techniki i wykazałaś się wielką pomysłowością, przez co Twoje kartki są nietuzinkowe i po prostu śliczne. Hortensje lubią kwaśną ziemię, więc zasil je specjalnym nawozem. Powinno być OK.

    OdpowiedzUsuń
  16. Renatko,śliczne karteczki stworzyłaś :)
    Wszystkie są urokliwe,ale najbardziej zauroczyła mnie ta w formie portfelika :)
    Bardzo pomysłowa i oryginalna :)
    Pozdrawiam ciepło,życzę miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O matko kartki, zrobiłam na początku czerwca i o nich zapomniałam, jak bym nie zajrzała to pewnie posta kartkowego by nie było:-) A Twoje karteczki piękne ale casikowa Wielkanoc na tekturce jest simply the best:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. ależ piękne kartki zrobiłaś Reniu! a ja nadal w lesie..:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod wielkim wrażeniem! :)
    Piękne kartki, urocze szczegóły...
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń

Witaj:) będzie mi niezmiernie miło, jeżeli po swojej wizycie zostawisz ślad w postaci komentarza:)
pozdrawiam serdecznie:)